منتخب مردم تهران در شورای پنجم درباره عملکرد فراکسیون امید در جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: فراکسیون امید در مجموع عملکرد خوب و تعاملی با دولت داشت. نقص هایی وجود دارد که رییس فراکسیون باید به آنها رسیدگی کند.
کد خبر: ۴۸۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 23 August 2017
«زهرا نژاد بهرام» منتخب مردم تهران در شورای پنجم درباره عملکرد فراکسیون امید در جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: فراکسیون امید در مجموع عملکرد خوبی داشت. 16 نفر از 17 وزیر پیشنهادی موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی شدند که این موضوع نشان دهنده استراتژی تعاملی فراکسیون امید با دولت دارد.

او افزود: متاسفانه اقای بی طرف بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده است از رسیدن به هیات وزیران دولت دوازدهم بازماند. اقای بیطرف فردی خوشنام، پاکدست و از چهره های ملی هستند که فرصت خدمت به کشور از ایشان گرفته شد. ایشان توانایی های زیادی داشتند که می‌توانست بسیاری از مشکلات را برطرف کند. آقای بیطرف از نامزدهای شهرداری تهران نیز بود که به دلیل خدمت در دولت از کاندیداتوری انصراف داد. ایشان به دلیل سابقه خوبی که داشتند از چهره های مورد وثوق اعضای شورای شهر تهران بودند.

نژاد بهرام درباره انتقاد فعالین سیاسی به نقش فراکسیون امید در مجلس و رای نیاوردن بیطرف گفت: فراکسیون امید در موضوع اقای بیطرف رو دست خورد. موضوعاتی مطرح می‌شود که اثبات آنها سخت است و نمی‌شود به شنیده ها اعتماد کرد. نقص هایی در فراکسیون امید وجود دارد که «عارف» رییس فراکسیون امید باید به این موضوع ورود کرده و آنها را حل و فصل کند. دکتر عارف تاکنون به خوبی توانسته فراکسیون امید را مدیریت کند. هیچ کاری بی عیب و نقص نیست اما عملکرد فراکسیون امید در مجموع مثبت است.

منخب مردم تهران درباره شایعه شهردار شدن «بیطرف» به جای «نجفی» بیان کرد: این موضوع یک شایعه است. مدارک «نجفی» برای وزارت کشور ارسال شده و به زودی حکم شهردار شدن ایشان به شورا ابلاغ خواهد شد. «نجفی» منتخب منتخبین مردم تهران است و همه اعضا به ایشان رای داده اند و معنی ندارد فرد دیگری شهردار تهران شود. این موضوع شایعه بوده و صحت ندارد. «نجفی» شهردار قطعی تهران است.
/برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار