نماینده کرمانشاه در گفتگو با تابناک تهران، مطرح کرد:
کد خبر: ۴۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 27 August 2017
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص گزینه های پیشنهادی وزارت نیرو، گفت: از گزینه های پیشنهادی وزارت نیرو اطلاعی ندارم و رییس جمهوری در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.
 
"احمد صفری" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص وضعیت پالایشگاه آناهیتا، اظهار داشت: این پالایشگاه با مشکلاتی روبرو بوده است و همچنان این مشکلات حل نشده و مراحل اجرایی آن هنوز شروع نشده است.
وی در ادامه افزود: پالایشگاه آناهیتا در بخش سرمایه گذاری دچار مشکل است و همین باعث شده که وضعیت این پالایشگاه در شرایط مطلوبی نباشد.
نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: با جذب اسپانسر و سرمایه، شرایط پالایشگاه آناهیتا بهبود می یابد و این می تواند برای مردم این منطقه، مثبت و مفید باشد.
رییس جمهوری با شناخت کافی، وزیر نیرو را انتخاب خواهد کرد
این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص گزینه های پیشنهادی برای تصدی پست وزارت نیرو، گفت: من از گزینه های پیشنهادی وزارت نیرو بی اطلاع هستم و در این خصوص نمی توانم اظهار نظری داشته باشم.
صفری در پایان بیان کرد: بدون شک، رییس جمهوری با شناخت کافی، شخصی را برای تصدی پست وزارت نیرو به مجلس شورای سلامی، معرفی خواهد کرد و نمایندگان او را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در صورت صلاحیت به او رأی اعتماد خواهند داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار