محمدرضا عیوضی خواننده تیتراژ سریال روزگار جوانی، پس از 15 سال کنسرت برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 29 August 2017
به گزارش تابناک تهران، نشست خبری کنسرت "محمدرضا عیوضی" امروز (سه شنبه ۷ شهریور ماه) با حضور محمدرضا عیوضی، علیرضا شمس اسکندری، سعید امیراصلانی، بابک صحرایی و اهالی رسانه در برج آزادی برگزار شد.

در این نشست، سعید امیر اصلانی، گفت: محمدرضا عیوضی خواننده‌ای است که با تیتراژ سریال «روزگار جوانی» به این عرصه وارد شد. ده سال اول فعالیتش فعالیت پرباری بود که شش آلبوم در این سال‌ها منتشر کرد. عیوضی با برپایی کنسرت خود در تاریخ دهم شهریور، بعد از پانزده سال به صحنه بر می‌گردد. شما در کنسرت ما شاهد یک موسیقی مدرن خواهید بود که با معیارهای الکترونیکی فرق دارد و بسیار هیجان انگیز است.

وی با زبانی پر انتقاد و گلایه گفت: من می خواهم خبرنگاران این چالش را ایجاد کنند که چرا یک خواننده پرکار، باید بعد از ۱۵ سال بر صحنه کنسرت اجرا کند؟! چه اتفاقی برای صداهای خوب ما افتاده است؟

بعد از آن علیرضا شمس اسکندری رهبر ارکستر، اظهار داشت: ما کار «رنگین کمان» را با یک ساز بادی اجرا می‌کنیم. بقیه اثرها با ساز‌هایی مثل پیانو و ... اجرا می شود. اختلاف خیلی بزرگی بین این کار و کارهای ۱۵ سال پیش عیوضی وجود دارد. ما در کل یازده قطعه را اجرا خواهیم کرد.

سپس سعید امیر اصلانی، افزود: تهیه‌کنندگی کار با "یاشار درفشه" است که واقعا از علاقه‌مندان و خدمتگزاران هنر و بخصوص موسیقی است. کنسرت ما ۱۰ شهریور ماه در برج آزادی، ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می شود و یازده قطعه در آن اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار