سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی، گفت: مقابل تیم ملی فوتبال ایران با همه توان به میدان می رویم و از هواداران نیز می خواهیم با حضور پرشور خود ملی پوشان را تشویق کنند.
کد خبر: ۴۸۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 30 August 2017
به گزارش تابناک، "شین تائه یونگ" امروز (چهارشنبه 9 شهریورماه) در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در سئول، اظهار داشت: این دیدار حساسیت زیادی برای ملی پوشان کره ای دارد. ما برای صعود به جام جهانی آماده مقابله با ایران هستیم.

دیدار دو تیم ملی ایران و کره جنوبی برای صعود به جام جهانی فردا پنجشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می شود.

تیم فوتبال ایران در گروه نخست بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا با انجام هشت دیدار و کسب 6 پیروزی، دو مساوی و هشت گل زده در مجموع با 20 امتیاز حضور خود را در جام جهانی 2018 روسیه مسجل کرده است و دو دیدار پایانی برابر تیم های کره جنوبی و سوریه جنبه تشریفاتی دارد. کره جنوبی نیز با 13 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از ازبکستان در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در گروه نخست منطقه آسیا با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، سوریه، قطر و چین هم گروه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار