اداره فرهنگ شهر کلن از نمایش "موسیو ابراهیم" به نویسندگى، طراحى و کارگردانى علیرضا کوشک جلالى برای اجرا در این شهر دعوت کرد.
کد خبر: ۴۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 02 September 2017
به گزارش تابناک تهران، نمایش "موسیو ابراهیم" براساس رمان "موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن" اثر اریک امانوئل اشمیت به نویسندگى، طراحى و کارگردانى علیرضا کوشک جلالى با بازى رضا مولایى و اشکان خطیبى به دعوت اداره فرهنگ شهر کلن ٥ و ٦ اکتبر تئاتر کلر شهر کلن روى صحنه مى‌رود.

این نمایش در برنامه‌اى تحت عنوان "یک سفر فرهنگى به ایران" اجرا خواهد شد؛ این نمایش پیش‌تر کاندیدای بهترین اجرای سال 2003 در ایالت غرب آلمان، برنده جایزه بهترین کارگردانی سال ٨٥  در ایران از طرف انجمن منتقدین خانه تئاتر، کاندید بهترین بازیگران ایران در سال ٨٥ (هومن برق نورد) و اشکان خطیبی در سال ٩٦ از طرف انجمن منتقدین خانه تئاتر شده است.

این نمایش در سال ٨٥ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر با بازی بهزاد فراهانی و هومن برق نورد به صحنه رفته و لقب پرفروش‌ترین نمایش سال را از آن خود کرد. همچنین این اثر در بازتولید خود در سال ٩٥ با بازی رضا مولایی و اشکان خطیبی در سالن کنش معاصر (پایتخت) رکورد فروش این تماشاخانه را در سه ماه اجراى خود شکست.

از دیگر عوامل می‌توان به آیدین قشقاقی (طراح پوستر و بروشور)، مهرداد تقوی و سیدفرشاد هاشمی (دستیاران کارگردان)، مهرداد تقوی (اجرای دکور)، آناهیتا درگاهی (مدیر صحنه)، رضا پژوهش (تصویربرداری و ساخت تیزر)، مصطفی پیر هادی (عکاس)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌اى) اشاره کرد.

نمایش "موسیو ابراهیم" به نویسندگى، طراحى و کارگردانى علیرضا کوشک جلالى ، ٥ و ٦ اکتبر در شهر کلن کشور آلمان روى صحنه خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار