ده ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه های مختلف خطوط هوایی،حمل و نقل هوایی،هوانوردی،تکنولوژی هواپیما،خطوط هوایی، مدیریت ترافیک هوایی، تجهیزات زمینی و دیگرصنایع و حوزه های مرتبط از 24تا26شهریور ماه با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی وتجهیزات فرودگاهی(AERO PERSIA 2017)؛ نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.
کد خبر: ۴۸۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 02 September 2017
به گزارش تابناک تهران، در این نمایشگاه که با اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌الملی(UFI) برگزار می شود، شرکت های مختلف هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن حمل و نقل هوایی، سازمان هوا و فضا، شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها و شرکت های دانش بنیان؛جدیدترین تولیدات و نوآوری های خود را به نمایش می گذارند.

در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان کشورهای آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، اسپانیا،یونان، ایتالیاو برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور برایکسب جایگاه مناسب تر در حمل و نقل هوایی منطقه با همکاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های مسکن و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان هواپیمایی کشوری،انجمن های هوانوردی، شرکت تخصصی فرودگاه ها وناوبری هوایی، شرکت های هواپیمایی و  دانشگاه ها و مراکز فعال در این صنعت برگزار می شود.

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهیبا هدف ایجادزمینه تعامل سازنده بینشرکتهایمعتبربینالمللی با دانشگاه ها و شرکتهای فعال این حوزه برای بهره مندی از توانایی ها و تجربیات بزرگان این صنعتبرگزار می شود تا گام مثبت و مؤثری برای رونق سهم بازارهای داخلی و خارجی، به روزرسانی و توسعه صنعت هوایی کشور، بررسی موانع و کاستی های موجود و همچنین تحقق اهداف افق ۱۴۰۴ برداشته شود.

اعاده جایگاه قبل از تحریم و دستیابی به جایگاه اول در حمل و نقل هوائی منطقه،استفاده از موقعیت جغرافیائی کشور برای افزایش ترانزیت مسافر و بار،گسترش همکاریهای منطقه ای و بین المللی،ارتقاء سطح ایمنی هوانوردی،توسعه توانمندی ناوگان حمل و نقل مسافر و بار، کمک به نوسازی و بهینه سازی هواپیماها و شرکتهای هوایی کشور، کمک به ایجاد و راه اندازی مؤسسه های آموزش هوانوردی، کمک به تأسیس شرکتهای جدید هواپیمایی و شرکتهای مشاوره ای هوانوردی و خرید وفروش و اجاره هواپیما، گسترش حمل و نقل بار و مسافر هوایی داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب برای خصوصیسازی و توسعه رقابت پذیری و جذب سرمایه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری چند همایش وکارگاه علمی و تخصصی، رونمائی از برخی محصولات و تولیدات شرکت های دانش بینان و برنامه ریزی برای بازدید هیئت های مختلف داخلی و خارجی از نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی است.

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی از 24 تا 26 شهریور ماه هر روز از ساعت 10 تا 18در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 منبع: ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار