سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 06 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سیدجلال ملکی" در این خصوص گفت: با اعلام آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف اظهار کرد: ساعت ۶:۱ صبح حریق در انبار کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف در جاده قدیم کرج خیابان سامانی‌پور اعلام شد.

او با بیان اینکه با توجه به گستردگی آتش ۸ ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند گفت: محل آتش‌سوزی مجموعه انبارها و کارخانه‌های تولید ظروف یکبار مصرف بود که یکی از کارخانه‌ها به وسعت ۵ هزار متر با سقف شیروانی دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: این کارخانه که مملو از مواد اولیه و ظروف یکبار مصرف بود به طور کامل شعله‌ور بود به طوری که دود و شعله از فواصل بسیار دور قابل رویت بود.

ملکی با بیان اینکه احتمال سرایت این آتش به محل‌های اطراف نیز وجود داشت خاطرنشان کرد: ۶ کپسول بزرگ گاز مایع در این محوطه و نزدیک به مخزن قرار داشت که هر لحظه احتمال انفجار آن‌ها و بروز یک بحران داده می‌شد که خوشبختانه آتش‌نشانان به سرعت آتش را مهار کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

او تصریح کرد: این حادثه خسارات مالی فراوانی بر جای گذاشت اما خوشبختانه تلفات و مصدوم جانی نداشت. نیروهای آتش‌نشانی نیز در محل حضور داشته و مشغول پاکسازی محل حادثه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار