سخنگوی جمعیت هلال احمر از ارسال ۴۰ تن اقلام زیستی و بهداشتی برای کمک به مردم میانمار پس از طی مراحل قانونی و حقوقی، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 07 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سیدحمید جمال‌الدینی" با تاکید بر دستور رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر کمک به مردم کشور میانمار گفت: با توجه به اینکه یکی از ارزش‌های پیمانی نهضت جهانی صلیب سرخ نجات جان انسان‌ها و تسکین آلام بشری است؛ کمک‌های جمعیت هلال احمر، پس از طی مراحل قانونی و حقوقی به این کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به مکاتبات لازم جهت اعزام تیم بهداشت و درمان به کشور مذکور اظهار داشت: براساس مکاتبات صورت گرفته با بخش بین‌الملل فدراسیون صلیب سرخ و هلال‌احمر تیم‌های بهداشت و درمان در صورت نیاز به این کشور اعزام خواهند شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مکاتبات با وزارت خارجه و رونوشت برای سفارت ایران در تایلند در حال ارسال است، تصریح کرد: محموله امدادی و بشردوستانه به وزن حدود ۴۰ تن برای کمک به مردم مسلمان این کشور آماده است که در صورت در اختیار قراردادن هواپیما و هماهنگی‌های لازم ارسال خواهد شد.

جمال‌الدینی به ارائه جزییات اقلام زیستی و بهداشتی پیشنهادی به کشور میانمار پرداخت و خاطرنشان کرد: این اقلام پیشنهادی شامل ۲۰۰ دستگاه چادر، دو هزار تخته پتو، یک هزار تخته زیرانداز، ۶ هزار بطری روغن، ۵ هزار و ۵۵۵ بسته شکر و یک هزار و ۵۰۰ بسته چای خواهد بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار