مراسم تجلیل از مدال‌آوران و مربیان رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا با حضور مسوولان ورزش و خانواده دوومیدانی در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 September 2017
به گزارش تابناک تهران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مراسم تجلیل از مدال‌آوران و مربیان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا با حمایت حامیان مالی فدراسیون و با حضور جمعی از مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان و روسای استانی روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم به مدال‌آوران و مربیان مسابقات دوومیدانی قهرمانان نوجوانان و بزرگسالان آسیا مطابق وعده پیشین فدراسیون پاداش اهدا خواهد شد.

به قهرمانان رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا مبلغ 500 میلیون ریال، نایب قهرمانان 300 میلیون ریال و به نفرات سوم نیز جایزه 200 میلیون ریالی اهدا می‌شود. همچنین به مربیان نیز 50 درصد پاداش مدال‌آوان جایزه اهدا خواهد شد.

برای قهرمانان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز مبلغ 50 میلیون ریال، نایب قهرمانان 30 میلیون ریال و به نفرات سوم نیز پاداش 20 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است. مربیان این مدال‌آوران نیز به میزان آنها پاداش دریافت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار