رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در مورد سقوط اتوبوس مسافربری در جاجرود، گفت: در این حادثه که شب گذشته رخ داد ۱۱ نفر کشته و ۲۷ نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۴۹۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 12 September 2017
 به گزارش تابناک تهران، "سیاوش محبی" با اشاره به حادثه سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود اظهار داشت: در این حادثه که حوالی دیشب رخ داد 11 نفر کشته و 27 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: گزارش‌ها حاکی است ساعت 2:30 بامداد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود از مسیر اصلی منحرف و یک کیلومتر مانده به پل جاجرود در محور قدیم به دره‌ای 50 متری سقوط کرد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت مصدومان بیان کرد: عملیات امداد و نجات مصدومان از همان لحظات اولیه آغاز شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی 28 مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های امام حسین(ع)، شهدای تجریش و فیروزکوه منتقل شدند.

محبی افزود: عملیات امدادی ساعت 6 صبح امروز پایان یافت در مورد علت بروز این حادثه، بررسی‌های اولیه نقص فنی خودرو را تأیید می‌کند، با این حال علت دقیق این حادثه تأسف‌بار متعاقبا با بررسی دقیق کارشناسی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسامی مصدومان حادثه که به بیمارستان منتقل شدند عبارتند از حبیب‌الله نصیری، افشین بهاروند، مانی کریمی، راضیه ارهمی، بنیتا پویان مهر، فاطمه اسکندری، رمضانعلی احسانی، سینا عیسی‌پور، ارشیار فارغی، علی پویان‌مهر، ندا ذوالفقاری، سهیل گول‌نیا، انسیه رنجبر، فردین درویشی، سحر اصغری، اعظم صادق‌زاده، مرتضی رشیدی، دانیال یوسفی، مجتبی عباس‌زاده، فرزاد کفاشی، امید قائمی، فاطمه قائمی، مسعود رضایی، بهنام طالبی‌پور، پنجعلی خلیلی، جمشید گل‌نیا و سهیلا انصاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار