کد خبر: ۴۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 12 September 2017
بازیکن سابق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با توجه به نتیجه تساوی این دو تیم در دیدار رفت؛ به نظرم، دو تیم از شانس برابری برای برد در این بازی برخوردار هستند.

"حمید رخشان" در گفتگو با تابناک تهران در خصوص نحوه بازی پرسپولیس در مقابل الاهلی در بازی امشب، اظهار داشت: به نظرم در بازی امشب یک بازی منطقی را از پرسپولیس نظاره گر خواهیم بود.

وی افزود: پرسپولیس بایستی در این بازی بسیار هوشمندانه عمل کند و نگذارد که دروازه اش باز شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: ارائه یک بازی منطقی در دیدار امشب، فلسفه خوبی است و پرسپولیس بایستی بازی را کنترل کند و تا دقایق پایانی منتظر فرصت باشد تا بتواند به تیم الاهلی گل بزند.

درخشان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید به هیچ عنوان به بازیکنان تیم الاهلی فرصت گل زنی را بدهند؛ چون اگر تیم الاهلی موفق شود به پرسپولیس گل بزند؛ آنها نحوه بازی تاخیری را به خوبی بلد هستند و این به ضرر تیم پرسپولیس تمام خواهد شد.

بازیکن اسبق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس در خصوص میزان شانس پیروزی تیم پرسپولیس در بازی امشب، گفت: به نظرم دو تیم از شانس برابری برای برد در این بازی برخوردار هستند.

امیدوارم مشکلات ما دوستانه حل شود

درخشان افزود: تیم الاهلی در بازی رفت با پرسپولیس به نتیجه تساوی دست پیدا کرده و اگر در بازی امشب هم بتوانند به تساوی برسند خواهند توانست به نیمه نهایی صعود کنند در ضمن آنها در بازی امشب تخریبی بازی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تیم پرسپولیس در بازی امشب، تلاش خواهد کرد که به گل دست پیدا کند و این موضوع می تواند فرصت هایی را برای تیم الاهلی بوجود بیاورد که از ضدحملات استفاده کنند.

درخشان در خصوص اینکه اگر پرسپولیس به نیمه نهایی راه پیدا کند؛ خواهد توانست که به قهرمانی در آسیا را پیدا کند، گفت: در این خصوص نمی شود که پیش بینی کرد.

وی افزود: برای قهرمانی در آسیا بایستی پله به پله پیش رفت و امیدوارم که پرسپولیس در بازی امشب بتواند تیم الاهلی را شکست دهد و راهی دور بعد از مسابقات شود.

درخشان در پایان در خصوص مشکلات پیش روی خود با تیم نفت تهران، گفت: در این باشگاه گروه جدیدی به روی کار آمدن و به همین دلیل، من از این تیم کنار گذاشته و جدا شده ام.
وی اظهار داشت: امیدوارم که مشکلات بوجود آمده بین من و تیم نفت تهران بصورت دوستانه حل و فصل شود.

پرسپولیس و الاهلی از شانس برابری برای برد برخودار هستند/ امیدوارم که مشکلات ما دوستانه حل شود 

پرسپولیس و الاهلی از شانس برابری برای برد برخودار هستند/ امیدوارم که مشکلات ما دوستانه حل شود

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار