سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه تهران، گفت: نمی‌توان گفت هر کسی که بازیکن خوبی بوده می تواند مربی خوبی هم باشد؛ سعی می‌کنم از مربیان و دوستان سابقم استفاده کنم.
کد خبر: ۴۹۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 13 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی کریمی" در نشست خبری پیش از دیدار تیمش، اظهار داشت: اولین اولین بازی است که به عنوان سرمربی روی نیمکت نفت می‌نشینم و چون زمان زیادی برای تمرین نداشتیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی تمرکز کردیم. ما در کنار جوانگرایی از بازیکنان باتجربه هم استفاده کردیم.

او افزود: زمان قرارداد من به مدت دو فصل است. از ماجرای رفت و برگشت من به نفت خبر دارید. تمام تلاش ما این است که از عنوان قهرمانی‌مان در جام حذفی دفاع کنیم. سعی می‌کنیم از مربیان سابق و دوستان متخصص برای گرفتن نتیجه بهتر کمک بگیریم. فکر نکنید آمده‌ام که برای همیشه بمانم. ممکن است فردا کنارتان نباشم و به قول مربی الاهلی هر وقت به تیمی رفتی چمدانت را کامل باز نکن.

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه درباره دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد، اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیم‌های انتهای جدولی همیشه از بازی با تیم‌های بالای جدول سخت‌تر است. گسترش فولاد بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما گرفتار بدشانسی شده است. به نظر من بازی فردا (پنج‌شنبه) بازی خوبی خواهد شد و هر دو تیم شانس پیروزی دارند.

کریمی درباره دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل الاهلی، تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم که پس از مدت‌ها این تیم توانست به جمع چهار تیم برتر آسیا بپیوندد. به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس خسته‌نباشید می‌گویم که در آن شرایط سخت توانستند از سد الاهلی عبور کنند. امیدوارم آنها بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کنند.

او درباره شرایطش در نفت طلاییه، گفت: همه شما با تجربه‌تر از من هستید و می‌دانید که الان قضیه فرق کرده است. من قبلا بازیکن بودم و الان مربی شدم، نمی‌توان گفت هر کسی که بازیکن خوبی بوده مربی خوبی هم است. سعی می‌کنم از مربیان و دوستان سابقم استفاده کنم. طبیعی است که راه سختی در پیش دارم اما به شخصه دوست دارم که وارد حرفه مربیگری شوم تا یک کار مفید در فوتبال انجام دهم. الان که وارد حرفه مربیگری شدم می‌خواهم کار کوچکی برای فوتبال مملکتم انجام دهم.

کریمی در خصوص کارت مربیگری‌اش، گفت:‌ این که کارت مربیگری‌ام امروز صادر شود یا فردا یا اصلا صادر نشود اصلا مهم نیست. تیم نفت یک برد داشته که آن هم برای زمانی است که هیچ سرمربی‌ای روی نیمکت این تیم حضور نداشته و شاید این حکمتی داشته است. اگر کارت سرمربیگری صادر نشود از روی سکو تیم را هدایت می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار