فرماندار ورامین از کمبود فضای آموزشی در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 September 2017
"محمدرضا یوسفی" امروز (چهارشنبه) در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر بهره‌گیری اعضای شورای اسلامی از ظرفیت‌های موجود در شهرستان اظهار داشت: شورای اسلامی نه تنها در حوزه عمران شهری که در حوزه‌های بهداشت و درمان، رفاه و آبادانی تمامی مناطق، حل آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست و اشتغال نیز باید وارد شده و با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات منطقه را برطرف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شوراهای اسلامی، بازوی توانمند مدیران اجرایی در رفع مشکلات موجود و دست‌یابی به پیشرفت و توسعه پایدار به حساب می‌آیند افزود: اعضای شورای شهر می‌توانند با همفکری تمامی دستگاه‌ها زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کرده و گام‌های مؤثری در رفع موانع توسعه بردارند.

فرماندار ورامین در ادامه با اشاره به لزوم رویکرد عدالت‌محوری اعضای شورای اسلامی نسبت به تمامی بخش‌ها عنوان کرد: رشد و توسعه متوازن نقاط مختلف شهرستان نیازمند نگاه عدالت‌محور نسبت به همه بخش‌هاست، که در این زمینه ورود بخش خصوصی و استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل باشد.

یوسفی تصریح کرد: مجموعه‌ها و دستگاه‌های شهرستانی لازم است تا با همکاری و تعامل با یکدیگر، در حوزه اشتغال زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده، و با تسهیل در امور، فعالیت‌های تولیدی را که به ایجاد فرصت شغلی پایدار می‌‌انجامند، را توسعه بخشند.

وی در پایان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با مشکلاتی بسیاری در حوزه تأمین فضای آموزشی همراه است، که اعضای شورای اسلامی شهرستان می‌توانند با شناسایی افراد متمول و خیرّین مدرسه‌ساز، درصدد احداث فضاهای جدید آموزشی برآمده و این کمبود را جبران کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار