یک دوچرخه سوار سایکل توریست در گفتگو با تابناک تهران:
محمد پاسخی درگاه
کد خبر: ۴۹۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 17 September 2017
کارمند اداره سازمان امداد و نجات در خصوص رکابزنی خود به دیگر کشورها، گفت: امیدوارم که مسوولین از اینگونه فعالیت ها که پیام آور صلح و دوستی برای جهانیان است حمایت کنند تا شاهد حضور جوانان در این عرصه باشیم و بایستی به جهانیان بفهمانیم که کشوری صلح جو هستیم و جنگ طلب نیستیم.

"محمد پاسخی درگاه" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص فعالیت های دوچرخه سواری خود، اظهار داشت: مدت 5 سال است که دوچرخه سوار سایکل توریست ایران هستم و شعار من تلاش و کوشش باور ایرانیان برای صلح و دوستی جهانیان است.

وی افزود: سفر اخیر من به کشورهای ارمنستان، گرجستان و قسمتی از ترکیه، ده روز زمان برد و با رکاب زنی در شهرهای مختلف کشورهای ذکر شده پیام خودم را به آنان انتقال دادم.

این دوچرخه سوار تصریح کرد: من و بقیه دوستانم در اینگونه فعالیت هایی که داریم از سوی هیچ نهاد و اداره ای حمایت نمی شویم و فعالیت های ما بصورت خودجوش بوده و خودمان هزینه ها را متقبل می کنیم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که مسوولین به اینگونه فعالیت ها توجه کنند و از ورزشکاران حمایت کنند تا جوانان بتوانند وارد این عرصه شوند و پیام مردم صلح جو ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

پاسخی بیان کرد: در سفر اخیرم، در ارمنستان به مدت دو روز شهرگردی داشتم که با پرچم جمهوری اسلامی ایران به رکابزنی پرداختم.

این دوچرخه سوار، گفت: با هماهنگی هایی که توسط امور بین الملل سازمان امداد و نجات با امور بین الملل صلیب سرخ به عمل آمده بود؛ زمانی که در ارمنستان بودم به مدت دو شب در یک هتل، اتاقی را برای استراحت در اختیارم گذاشتند. 

مسوولین از دوچرخه سواران سایکل توریست حمایت کنند

وی افزود: به دلیل اینکه از طرف مسوولین حمایت های مالی صورت نمی گیرد و من و امثال من که مجبوریم با هزینه خود به اینگونه فعالیت ها بپردازیم بنابراین در حین سفر، با مشکلاتی مواجه هستیم.

پاسخی تصریح کرد: من برای اینکه هزینه های خود را کاهش بدهم؛ شب ها در داخل پمپ بنزین ها و در کنار جاده ها به استراحت می پرداختم که شرایط بسیار سختی را تجربه کردم.

این کارمند اداره سازمان امداد و نجات در ادامه گفت: وقتی که بعد از ده روز رکابزنی به ایران برگشتم؛ از سوی مسوولین مورد قدردانی قرار نگرفتم ولی فقط در اداره سازمان امداد و نجات به پاس قدردانی از این فعالیت من، یک بنر در اداره برایم نصب کردند و از این بابت از آنها تشکر می کنم.

پاسخی درگاه گفت: از همکارانم در سازمان امداد و نجات هلال احمر کمال قدردانی و تشکر را دارم که در این سفر حامی و مشوق من بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آقایان، مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات، سعید متانی معاونت لجستیک عملیات و آمادگی، موسی انزهاری معاونت انبارها و ترابری، مرتضوی رییس اداره روابط عمومی سازمان امداد و نجات، شاهین فتحی معاونت عملیات امداد و نجات، محمدیون دبیرکل سازمان، محمدی عراقی روابط بین الملل سازمان، مقدم رییس ترابری، نقیعی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، الهی مقدم رییس اداره ترابری سازمان، سعید حمزه زاده رییس خزانه داری، حسین درخشان مدیریت کل هماهنگی عملیاتی EOC، ریاست حراست سازمان امداد و نجات و دیگر همکارانم کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی در خصوص برنامه های آینده اش، اظهار داشت: تصمیم دارم که در آینده به کشورهای ترکیه، بلغارستان، رومانی، سوسیس و آلمان سفر کنم و با رکابزنی در این کشورها پیام و شعار خودم را به آنان منتقل کنم.

این دوچرخه سوار افزود: من اولین کوله گرد سازمان امداد و نجات هستم و تاکنون در شهرهای مختلف کشور به کوله گردی پرداخته ام و در سال 1393 از شهر گرگان تا مشهد کوله گردی کردم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که مسوولین از اینگونه فعالیت ها حمایت کنند تا شاهد حضور پر رنگ جوانان در این عرصه باشیم و برنامه ای تدوین شود تا در سفرهای بعدی بصورت تیمی به رکابزنی بپردازیم. 


بایستی به جهانیان بفهمانیم که کشوری صلح طلب هستیم/ مسوولین از فعالیت های ما حمایت کند

بایستی به جهانیان بفهمانیم که کشوری صلح طلب هستیم/ مسوولین از فعالیت های ما حمایت کند


بایستی به جهانیان بفهمانیم که کشوری صلح طلب هستیم/ مسوولین از فعالیت های ما حمایت کند

بایستی به جهانیان بفهمانیم که کشوری صلح طلب هستیم/ مسوولین از فعالیت های ما حمایت کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار