بازیگر تأتر و سینما و تلویزیون در مواجهه با فقدان سالن تأتر در ورامین از مسوولان تقاضا کرد خواستن یا نخواستن تاتر را روشن و شفاف کنند.
کد خبر: ۴۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران،" ستاره اسکندری، که در بخش آموزشی جشنواره 22 تئاتر استانی تهران کارگاه «بازیگری و انتقال تجربه» را برگزار کرد، پس از مواجهه با فقدان فضای آموزشی و تمرینی مناسب در ورامین برای برگزاری کارگاه، اظهار داشت: بسیار متأسف شدم که چهل هنرجو و کنجکاو بازیگری در جایی تمرین می‌کنند که صدا در آن می‌پیچد، در جایی که بلک‌باکس بوده، سالن تمرین بوده و اکنون تبدیل به گالری نقاشی شده است و ما این ورکشاپ را در این مکان برگزار کردیم.

وی با ابراز تعجب از این تغییر کاربری، افزود:چه خوب می‌شد که مسوولان تصمیم شان را می‌گرفتند که آیا می‌خواهند تئاتر وجود داشته باشد یا خیر. اگر نمی‌خواهند بهتر است شفاف و مستقیم عنوان کنند که این همه انرژی و این همه زمان و این همه دلی که هنرجویان کار کرده روی صحنه دارند، حیف شود.

اسکندری با اشاره به مکان تمرین هنرجویان ورامینی، از فضا و آمبیانس اشتباه سخن گفت و از جا خوردن خویش گفت که هیچ سالن تمرینی در ورامینی وجود ندارد؛ در حالی که هنرجویان به داشتن یک فضای کوچک قانع هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار