مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، گفت: منابع انسانی، بزرگترین سرمایه این شرکت است و برای توانمندسازی، آموزش و ارتقای این سرمایه، برنامه‎های مختلفی داریم.
کد خبر: ۴۹۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "حمید بُورد" از برنامه‎ریزی برای اجرای پروژه‎های نگهداشت و افزایش تولید در میدان‎های سلمان، ابوذر، درود و ... از محل سرمایه‎گذاری‎های آیندهخبر داد و افزود: با ۲ شرکت ایرانی درباره توسعه میدان اسفندیار در حال مذاکره‎ایم و در صورتی که این مذاکرات به نتیجه برسد، توسعه این میدان با هدف تولید روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار بشکه نفت در دستور کار قرار می‎گیرد.

به گفته وی، ظرفیت مناسبی برای افزایش تولید نفت در شرکت نفت فلات قاره وجود دارد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، امکان استفاده حداکثری از این ظرفیت ظرف سه سال آینده فراهم می‎شود.

این مقام مسوول به ۶۰ تا ۷۰ هزار بشکه افت طبیعی تولید سالانه در مخازن این شرکت اشاره کرد و گفت: افزون بر نگهداشت تولید، برنامه افزایش تولید هم به صورت مجزا در دستور کار نفت فلات قاره قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره همچنین از مذاکره با قرارگاه خاتم ‎الانبیا (ص) برای تکمیل طرح توسعه میدان رشادت خبر داد و با اشاره به برنامه‎ریزی برای حفاری ۶ حلقه چاه در سکوی S۱ میدان نفتی سلمان با هدف افزایش تولید در این میدان، درباره میدان گازی سلمان هم گفت: گاز این میدان به میزان حدود ۱۸۰ میلیون فوت مکعب در روز به عسلویه ارسال می‎شود.

وی درباره لایه نفتی پارس جنوبی هم عنوان کرد: راهبری این میدان مشترک به شرکت نفت فلات قاره واگذار شده است.  

بُورد در پایان با اشاره به سختی‎های کار در دریا و تفاوت‎های کار در خشکی و دریا، یاد آور شد: منابع انسانی، بزرگترین سرمایه شرکت نفت فلات قاره است و برای توانمندسازی، آموزش و ارتقای این سرمایه، برنامه‎های مختلفی داریم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار