مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، گفت: مدیریت مصرف یکی از ابزارهای مدیریتی در صنعت برق در جهت ذخیره انرژی است؛ همچنین جذب سرمایه گذاران در جهت توسعه رونق اقتصاد داخلی و استفاده از تولیدات داخلی و کمک برای افزایش تولید و اشتغال و اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۴۹۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "حاجی رضا تیموری" در این خصوص، گفت: بار مسوولیت سنگین است ولی امیدوارم با همراهی تمامی همکاران این مهم به خوبی انجام شود تا بتوانیم خدمتگزاری موثری به مردم و مشترکین ارایه شود. 

وی افزود: اکرام پرسنل یکی از مهم ترین فعالیت ها در این زمینه است تا بتوانند با تعلق سازمانی و توان بیشتری به اکرام مشترکین بپردازند.

وی برنامه های پیش رو در انجام فعالیت ها را شامل: رسیدن به اهداف تدوین شده کاهش نرخ تلفات و خاموشی ها، اجرای پروژه های بهبود مربوط به توسعه زیرساخت ها و شبکه های برق، اجرای طرح های مدیریت مصرف و پیک سایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف یکی از ابزارهای مدیریتی در صنعت برق در جهت ذخیره انرژی است، همچنین جذب سرمایه گذاران در جهت توسعه رونق اقتصاد داخلی و استفاده از تولیدات داخلی و کمک برای افزایش تولید و اشتغال و اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی است.

تیموری ادامه داد: تلاش در جهت بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر به خصوص انرژی خورشیدی و جذب سرمایه گذار در این زمینه نیز بسیار ارزنده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، تاکید کرد: موفقیت در بالاترین سطح مدیون تلاش همه همکاران است و باید تلاش لازم در جهت افزایش توانمندی مدیران، کارکنان و پیمانکاران صورت گیرد. آنچه که اهمیت دارد مشارکت و همدلی تک تک همکاران است و نظرات مشورتی همکاران در پیشبرد اهداف و فعالیت ها بسیار موثر است. حمایت از همکاران خدماتی نیز که در صنعت برق تلاش های ارزنده ای داشته اند، باید مدنظر قرار گیرد.

                                                 
     جذب سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار