کد خبر: ۴۹۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 20 September 2017
خواننده آواز کلاسیک ایرانی و عضو شورای چهارم شهر تهران، گفت: در حال هماهنگی و رایزنی هستیم تا بتوانیم در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، کنسرت اجرا کنیم.
 
"ابوالحسین مختاباد" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص برنامه های هنری خود، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام محرم و صفر را در پیش داریم و چون خواننده ها و اهالی موسیقی در این مدت، وقت آزادتری را در اختیار دارند؛ بنابراین منم از این فرصت استفاده می کنم و دارم روی آلبوم جدیدم کار می کنم.
 
وی افزود: از اشعار احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، محمدرضا شفیعی کدکنی در آلبوم جدیدم استفاده کرده ام و بعد ماه صفر، روانه بازار موسیقی خواهد شد.
 
این خواننده مطرح کلاسیک ایرانی در ادامه گفت: بعد از اتمام ماه محرم، به اجرای کنسرت خواهم پرداخت و ابتدا از شهرستان ها شروع خواهم کرد.
 
مختاباد در خصوص اجرای کنسرت در فرا روی مرزهای کشور، اظهار داشت: در حال حاضر داریم هماهنگی های لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، کنسرت اجرا کنیم.
 
وی افزود: کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، جاهایی هستند که در آنجا به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.
 
این عضو شورای شهر چهارم  تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص عملکرد شورای چهارم رضایت دارید یا خیر؟ گفت: پرداختن به این موضوع نیاز به وقت مناسبت تری دارد تا بتوانم در این خصوص مفصل حرف بزنم.
 
مختاباد در پایان گفت: بعد از تاسوعا و عاشورا در این خصوص با شما به بحث خواهم پرداخت و در خصوص عملکرد شورای شهر چهارم موضوعاتی را بیان خواهم کرد. 
 
 
کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی مقصد ما برای اجرای کنسرت/ در فرصت مناسب تری در خصوص عملکرد شورای شهر تهران موضوعاتی را بیان خواهم کرد
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
سلام
شما که مشغول کارهای جدید و اجرای کنسرت انهم در خارج کشورید !¡!
پس کی. به. شورا. می رسید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
ما خوشبختانه در انتخابات بسیار حاذق ووارد و آماده ایم و خوب هم انتخاب میکنیم نه بهترین ها را ؟؟ روش کارمان خوب است چون نتیجه اینهمه انتخاب شوارا و وکیل و.. متاسفانه چندانه بهبودی در اوضاع مردم و ملکت نه تنها حاصل نکرده و نمیکند ولی برای عده ای مرگ خر شده است تا دستشات به الاف و اولوفی برسد و تا حد بانکداری و وارد کننده و بساز بفروش پیش روند شکرخدا !!!د این مثال صدق کرده در ما ملت ایران ظاهرمان بیرونی ها را کشته و داخل ما خودما را داغان کردهااست !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار