شهردار قم مطرح کرد؛
شهردار قم خواستار حل ریشه‌ای و اساسی معضل فاضلاب پردیسان و پرهیز از انجام امور موقتی شد.
کد خبر: ۴۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 19 September 2017
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با اشاره به تجربه استفاده از پکیج‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در اصفهان اظهار کرد: پکیج‌ها در اصفهان انجام شده اما نتوانست رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر پردیسان شهری است که در دوران انقلاب ساخته می‌شود گفت: نباید طرحی برای فاضلاب اجرا کنیم که مشکلات برای شهروندان بماند.

شهردار قم معتقد است اجرای طرح فاضلاب پردیسان به صورت پکیج، مشکلات زیست محیطی و بو فراوان خواهد بود و عوارض این موضوع برای مدیریت شهری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مشکل پردیسان باید به صورت اساسی حل شود گفت: نگران هستم که شورای شهر و شهرداری درگیر این مسئله شوند.

سقائیان‌نژاد به اجرای عملیات حفاری در شهر اشاره کرد و افزود: خواست ما این است که در شهر و به ویژه مناطق محروم حفاری‌ها را طوری انجام دهید تا مردم دچار دردسر نشوند.

وی با اشاره به درخواست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در تعیین عوارض برای فاضلاب اظهار کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم و پیش بینی‌ها انجام شده است اما نکته مهم این است که این پول باید صرفاً خرج داخل شهر قم و مسئله فاضلاب شود.

شهردار قم افزود: شهرداری قم در آب و فاضلاب ۲۰۰ میلیارد تومان سهام دارد اما هیچ نماینده‌ای در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب ندارد و این مشکل باید حل شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار