رییس جمهوری مطرح کرد؛
رییس جمهوری در دیدار با نخست وزیر پاکستان، گفت: ایران آماده تکمیل خط لوله انتقال گاز به پاکستان است و امیدوارم تعهدهای ۲ طرف عملی شود که این به نفع هر ۲ کشور خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "حجت السلام و المسلمین حسن روحانی" در حاشیه نشست سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در دیدار با "شاهد خاقان عباسی" نخست وزیر پاکستان از تحرکی که در روابط ۲ کشور در سال‌های اخیر ایجاد شده، استقبال کرد و اظهار داشت: خواست ۲ ملت، روابطی مستحکم و همیشگی میان ایران و پاکستان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده ایران و پاکستان برای تعمیق همکاری‌ها افزود: ما آماده تامین انرژی پاکستان هستیم و همچنین از جذب سرمایه خارجی در این حوزه استقبال می‌کنیم.

روحانی، لازمه توسعه روابط اقتصادی را همکاری بهتر بانک‌های ۲ کشور دانست و تصریح کرد: باید بانک‌های ایرانی و پاکستانی بر مبنای توافق‌های انجام شده برای ایجاد شعباتی در ۲ کشور تشویق و حمایت شوند.

رییس جمهوری به خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان اشاره و عنوان کرد: در این بخش ما به سهم خود عمل کردیم و در قالب یک کار عظیم، لوله‌های خطوط انتقال گاز را تا نزدیک مرز ۲ کشور آورده‌ایم.

وی با بیان این‌که ایران آماده تکمیل خط لوله انتقال گاز است، گفت: امیدوارم تعهدهای ۲ طرف عملی شود که این به نفع هر ۲ کشور خواهد بود.

نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار با بیان این‌که ایران کشوری بسیار مهم و به قلب ما بسیار نزدیک است، خواهان توسعه و تعمیق روابط ۲ کشور در همه حوزه‌ها شد.

ایران آماده تکمیل خط لوله انتقال گاز به پاکستان است
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار