کد خبر: ۴۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 19 June 2015
مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ از خاموشی تهران از روز یکشنبه آینده خبر داد.

به گزارش تابناک تهران سید محمد هاشمی مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ که دربین مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران استان تهران سخن می‌گفت با اشاره به وضعیت تجهیزات برق تهران بزرگ گفت: حدود یک سوم تجهیزات توزیع برق کشور در حوزه عمل این شرکت است که در مجموع چیزی حدود 4 میلیون مشترک تحت پوشش این شرکت هستند و سالانه با افزایش 150 هزار مشترک مواجه هستیم.

وی افزود: از مجموع استفاده مشترکان از کل برق تولیدی تهران حدود 40 درصد استفاده در بین دستگاههای اجرایی است و چیزی حدود 15 درصد برق شبکه هم بصورت تلافات در شبکه توزیع لحاظ می‌شود.

سید محمد هاشمی ادامه داد: در طول سال 23 روز بصورت پیک مصرف وجود دارد که مجموع مشترکین در طول شبانه روز مصرفی بیش از 3800 مگاوات دارند و بین ساعتهای 11 صبح الی 3 بعدازظهر و 20:30 الی 23 ساعات پیک مصرف است.

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ افزود: در صورتی که ادارات دولتی تمهیداتی را برای صرفه‌جویی برق در روزهای اوج مصرف که احتمالا از روز یکشنبه خواهد بود در نظر نگیرند قطعا از روز فوق شاهد خاموشی در شبکه توزیع شهر تهران به مقدار 200 مگاوات خواهیم بود.

وی ضمن ارایه جداول تفکیکی مصرف برق افزود: راههای کاهش مصرف در ادارات دولتی را عدم استفاده از روشنایی اضافه و تغییر دمای ایجاد سرمایش دانست چرا که در این دو بخش حدود 70 درصد مصارف ادارات دولتی را شاهدیم و ملزومات اداری حدود 20 درصد مصرف ادارات دولتی را شامل می‌شود.

همچنین استاندار تهران پس از ارایه این آمار خطاب به روسای دستگاههای خدمات رسان آب و برق و گاز گفت: باید بصورت ماهانه لیست مصرف ادارات دولتی که حدود 70 دستگاه هستند به استانداری تهران اعلام گردد و در صورتی که این مصرف نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد با آنها برخورد و تذکرات لازم داده خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار