نژاد بهرام مطرح کرد؛
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، گفت: موقعیتی که شما دختران جوان امروز، در آن قرار دارید از یک سو مرهون زحمات زنان و دخترانی است که هزینه‌های بسیاری را به جان خریده‌اند تا فضا را برای فعالیت باز کنند و از سوی دیگر مدیون شجاعت و هوشمندی خودتان است.
کد خبر: ۴۹۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "زهرا نژاد بهرام" امروز شنبه در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی دبیرستان دخترانه روشنگر شاهد منطقه ۱۲ تهران، اظهار داشت: شما دختران دانش آموز سرمایه ای گرانقدر برای تغییر هستید، تغییری از جنس دانش. چون با اتکا به آن می توانید فضایی برای حضور ایجاد کنید.

وی بیان کرد: شما دختران فرزندان زمانه خود هستید، زمانه ای که تغییر در آن به سرعت حادث می شود، پس برای سوار شدن بر موتور تغییر نیازمند دانشی از جنس دانش کلاسیک باشید.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به دختران دانش آموز، تصریح کرد: جایگاه شما در میان این واقعیت که زندگی واقعی به رغم تاثیر پذیری از دنیای مجازی در فضایی دیگر قانونگذاری و تبیین می شود، بسیار با اهمیت است.

نژادبهرام گفت: شما با کسب دانش می توانید کلیدی برای عبور از آنچه باور ندارید و سر آغاز زندگی اجتماعی مورد نظر شما نیست، داشته باشید تا با اتکا به مهارت های فردی فرصتی را برای بهبود در جامعه ایجاد کنید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: موقعیتی که شما دختران جوان امروز، در آن قرار دارید از یک سو مرهون زحمات زنان و دخترانی است که هزینه‌های بسیاری را به جان خریده‌اند تا فضا را برای فعالیت باز کنند و از سوی دیگر مدیون شجاعت و هوشمندی خودتان است.

وی تاکید کرد: در عین حال فرصتی که امروز از نظر سنی در اختیار دارید سرمایه بس گران و طلایی است که تحت عنوان شور و نشاط جوانی می‌تواند هر قله‌ای را به زیر آورد، بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما امروز چه هدفی و چه نگاهی به زندگی دارید.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به دختران دانش آموز دبیرستان روشنگر ، گفت: دختران عزیزم اول مهر را با زنگ امید شروع می کنیم تا به همه آنها که صدایمان را می شنوند بگویم ما آمده ایم تا با کسب دانش و آگاهی، فردای نیکویی برای جهان و ایران بسازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار