مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک از برگزاری همایش سالمندان در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 23 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدرضا غضنفری" عصر امروز (شنبه) در جلسه ای که با حضور دهیاران و رییس شورای اسلامی شهر قرچک برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست بررسی و حل مسائل و مشکلات روستاییان این شهرستان می باشد.

غضنفری با بیان اینکه اولویت اول کار کمیته امداد کمک به محرومین  روستایی است، گفت: لازم است که با  همکاری و مشارکت بخشداری و دهیاران بتوانیم این مسئله مهم را به انجام برسانیم و با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک به تمامی موضوعات مهم مثل؛ اشتغال، بهسازی، مقاوم سازی بافت خانه های روستایی، درمان، مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه روستایی نیز خواهیم پرداخت که مختص خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)ساکن در سطح روستاها  می باشد.

وی در ادامهافزود: با عنایت به فرا رسیدن ایام محرم  و عزاداری  سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( ع)کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را برای مددجویان و همشهریان عزیز خود در نظردارد  از جمله این برنامه‌ها  همایش سالمند است که با توجه به اینکه در دهه اول محرم هفته سالمند رادر پیش داریم همایش  یک روزه ای برای این عزیزان در تاریخ ۱۷ مهرماه بر گزار خواهیم  کرد.

غضنفری با اشاره به اینکه در این همایش به موضوعات و مسائل مهم سالمندان از جمله آموزش، تغذیه سالم، بهداشت و درمان سالمندان، مراقبت های دوران سالمندی، ورزش و هر آنچه که لازمه این دوران  است پرداخته خواهد شد، گفت: در نظر داریم امکانات رفاهی مناسب برای این قشر را حتی المقدور در طی سال تدارک ببینیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک در ادامه بیان داشت: در این همایش فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز حضور خواهند داشت و در نظر داریم در کنار این همایش با حضور  مسئولین طی جلسه‌ای همزمان مسائل و مشکلات سالمندان  مورد بررسی قرار گیرد و معضلات این عزیزان تا حد امکان مرتفع گردد.

غضنفری در پایان اهمیت توجه به سالمندان و بزرگان جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: در صورت توجه به این مهم می توان در ثبات بنیان خانواده ها و نظم جامعه نیز بسیار موفق  بود و قطعا  توجه و احترام همه  به سالمندان خیلی مشکلات را حل خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار