معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران از استقرار خودروهای کمکی جهت تعدیل حجم ترافیک در معابر شمال تهران، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران، عبدالمطلب در این خصوص، اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه شخصی برای جا به جایی دانش آموزان در هفته اول مهر ماه، خودروهای کمکی  اتوبوسرانی و تاکسیرانی در معابر شمال تهران مستقر شدند.

وی گفت: در اولین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل مشخص نبودن زمان حرکت و شروع به کار سرویس های مدارس، تردد وسایل نقلیه شخصی بیشتر شده و به دنبال آن با افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی ترافیک در معابر شهری مواجه هستیم.

توجهی افزود: با هماهنگی های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی مقرر شد که تعداد دو دستگاه اتوبوس در بزرگراه ارتش قبل از خروجی بزرگراه امام علی (ع) و دو دستگاه اتوبوس در بزرگراه شهید آیت الله صدر مسیر شرق به غرب، مقابل شهرک شهید رجایی جهت جلوگیری از ازدحام مسافر در ایستگاه های میانی  این بزرگراه مستقر شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران، بیان داشت: در این ایام مدیران و نیروهای اداره حمل ونقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در پایانه های اتوبوس و تاکسی در دو شیفت صبح و عصر جهت ساماندهی و نظارت بر سرویس دهی به موقع و منظم به شهروندان، مستقر شدند.

توجهی در پایان در خصوص خودروهای ون و تاکسی نیز افزود: باهماهنگی های به عمل آمده حضور و تجمع خودروهای ون ویژه و تاکسی در نقاطی که احتمال ازدحام مسافر وجود دارد، انجام شد تا در مواقع اضطراری از خودروهای مذکور استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار