مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جذب بیش از ۳۵۰ کودک کار و متکدی در قالب طرح ساماندهی این کودکان، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "رضا قدیمی" در این خصوص اظهار داشت: در هفته‌های گذشته ستاد فوریت‌های خدمات اجتماعی به ریاست فرمانداری تهران آغاز به کار کرد و در اولین اقدام قرار شد تا کودکان کار و متکدی که اغلب مورد سوء استفاده باندها قرار می‌گیرند، ساماندهی و به وضعیت آن ها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در این طرح تصمیم گیر نبود و تنها نقش همکار را برعهده داشت، افزود: در ابتدای طرح اصرار ما بر این بود تا زمان جذب کودکان حتما یک مددکار بهزیستی حضور داشته باشد که این مهم در نهایت با پیگیری‌های انجام شده اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جذب بیش از ۳۵۰ کودک متکدی و کار در قالب طرح ساماندهی تاکنون خبر داد و عنوان کرد: پس از جذب کودکان، موظف هستیم تا آن‌ها را به بهزیستی تحویل دهیم. بهزیستی نیز سه مرکز یاسر، بعثت و خیام را برای نگهداری و تعیین تکلیف بچه‌ها در نظر گرفته است. در این مورد همان طور که بارها اعلام شد، شهرداری هیچ نقشی ندارد و کار کاملا بر عهده بهزیستی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار