فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کشف ۱۴۶ فقره سرقت در قالب اجرای طرح ذوالفقار در ورامین، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "شیخ‌مراد مرادی" با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار96 اظهار داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 96 که با محوریت شرق استان تهران با همکار ی و مشارکت نیروهای انتظامی اجرا شد، تعداد 146 فقره انواع سرقت و همچنین تعداد 10 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و 55 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در همین راستا مأموران توانستند ضمن کشف 8 کیلوگرم ماده مخدر گراس، 13 فروشنده و یک قاچاقچی موادمخدر را به همراه 36 معتاد متجاهر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین همچنین با اشاره به طرح مبارزه با قاچاق کالا نیز ادامه داد:  در طرح‌های بازدید از صنوف تعداد 2 هزار نخ سیگار قاچاق و مقادیری سوخت قاچاق کشف شد، و علاوه بر این با توقیف 90 دستگاه موتورسیکلت و 68 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم در سطح شهرستان، 6 نفر از  اراذل و اوباشی که سبب ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بودند، دستگیر و 149 متهم نیز تحت تعقیب قضایی در مدّت اجرای این قرار گرفتند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس همواره در راستای حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بوده، که برای رسیدن به این مهّم همکاری و همیاری مردم از طرق سامانه 110 می‌تواند کارآمد و نتیجه‌بخش‌تر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار