تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست تیم چین، عنوان سومی مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کرد.
کد خبر: ۴۹۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران، پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال برگزاری است و تیم ملی فوتسال بانوان امروز (دوشنبه) در دیدار رده بندی مقابل چین با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و عنوان سومی بازی ها را کسب کرد. سه گل ایران در نیمه نخست را فرشته کریمی در دقیقه 3 و سارا شیربیگی در دقایق 4 و 10 بازی به ثمر رساندند و تک گل چین را دنگ در دقیقه 11 زد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم فرشته کریمی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، شیربیگی نیز در دقیقه 31 گل سوم خود و پنجم ایران را به ثمر رساند. شاگردان مظفر در مرحله گروهی بازی ها با کسب یک پیروزی مقابل فلسطین و یک شکست مقابل تایلند به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند و در نیمه نهایی در حالی که از نظر اعداد و ارقام بازی، بیشترین موقعیت را داشتند اما با نتیجه 2 بر صفر مقابل ژاپن شکست خوردند تا از صعود به فینال باز بمانند.

ملی پوشان فوتسال ایران در دوره گذشته بازی ها نیز در فینال مغلوب تیم پر قدرت ژاپن شده بودند و به عنوان نایب قهرمانی رسیده بودند و این دوره نیز در نیمه نهایی مغلوب ژاپنی ها شدند. در این دیدار، مسئولان کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران (شهید حججی) در سالن مسابقات حضور دارند. مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال و همچنین لیلا صوفی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هم در سالن حضور داشتند تا به تیم بانوان ایران روحیه دهند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار