ملکی مطرح کرد؛
سخنگوی آتش‌نشانی تهران، گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، علاوه بر آماده‌باش همیشگی، 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران، آتش‌نشانان تهرانی در 236 نقطه شهر تهران با استفاده از 236 دستگاه انواع خودرو، در معیت حدود 650 آتش‌نشان در هر دو روز به صورت مجزا، از ساعات اولیه روز در محل های مشخص شده، مستقر می شوند.
کد خبر: ۵۰۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 28 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید جلال ملکی" درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سال های گذشته تمام توان خود را برای تأمین ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و تأمین ایمنی  آیین های عزاداری هموطنان به کار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر آماده‌باش همیشگی 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران، آتش‌نشانان تهرانی در 236 نقطه شهر تهران با استفاده از 236 دستگاه انواع خودرو (193 خودروی سنگین و 43 دستگاه خودروی سبک و موتورسیکلت)، در معیت حدود 650 آتش‌نشان در هر دو روز به صورت مجزا، از ساعات اولیه روز در محل های مشخص شده مانند مکان های پرتردد، اماکن تجاری، هیأت ها، شبستان ها و حسینیه‌های بزرگ و.. مستقر می شوند.
 
ملکی افزود: تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودروهای در اختیار به صورت سیار، مشغول گشت‌زنی در محدوده‌های تحت کنترل خودشان خواهند بود.
 
وی درباره هدف سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرارهای گسترده، گفت: هدف سازمان آتش‌نشانی تهران از این استقرارها این است که زمان رسیدن به محل حوادث با توجه به ترافیک و شلوغی خیابان ها پایین آورده شود و بهترین خدمات‌رسانی را به هموطنان داشته باشیم.
 
سخنگوی آتش‌نشانی تهران، بیان کرد: انتظار داریم هموطنان مانند همیشه همکاری خوبی با آتش‌نشانان داشته باشند و هر زمان که متوجه شدند خودرویی امدادی قصد عبور از کنار دسته‌های عزاداری را دارد، با نیروها همکاری، بخشی از معابر را باز کرده و به آنها برای تسریع در رسیدن به محل حادثه کمک کنند.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار