رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در تجمع بزرگ عصر تاسوعا شهرستان ورامین، گفت: پس از گذشت قرن ها از قیام سید الشهدا(ع) هنوز پیام عاشورا فراموش نشده است و همه با هم پای دفاع از ارزش ها ایستاده ایم.
کد خبر: ۵۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 30 September 2017
 به گزارش تابناک تهران، "حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی" در تجمع بزرگ عصر تاسوعا شهرستان ورامین طی سخنانی، گفت: پرچم با عظمت امام حسین(ع) و ولایت روز به روز با حمایت این ملت و اطاعت این ملت بر افراشته تر شده و در اقصی نقاط عالم، مردم را به سوی اسلام ناب و عاشورایی هدایت خواهد کرد.
 
وی با بیان این که اجازه نخواهیم داد؛ کسی به پرچم عاشورا و پرچم دار آن یعنی ولایت فقیه آسیبی وارد کند، افزود: پیرو فرمایش امام(ره) پشتیبان ولایت فقیه هستیم، تا به مملکت ما آسیبی نرسد، این پیام تاسوعای ابی عبدالله(ع) است، باید مواظب عَلَم و عَلَم دار باشیم.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بیان کرد: خواهران عزیز، حجاب شما، پرچم دین داری است، هر چادری که از سر زن مسلمان می افتد، مانند آن است که یک پرچم بر زمین بیفتد، باید حیا و عفاف را به عنوان پیام همیشه جاوید مکتب عاشورا پاس بداریم.
 
وی گفت: نباید اجازه دهیم، دشمنان این ارزش ها را از ما بگیرند، در دهه اول محرم، روز تاسوعا و عاشورا عزاداری می کنیم، تا به دنیا اعلام کنیم، پس از گذشت قرن ها از قیام سید الشهدا(ع) هنوز پیام عاشورا فراموش نشده است و همه با هم پای دفاع از ارزش ها ایستاده ایم.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار