مقیمی مطرح کرد؛
استاندار جدید تهران در حاشیه آیین تودیع استاندار سابق تهران، گفت: مهم ترین وظیفه استانداری اجرای برنامه های دولت است.
کد خبر: ۵۰۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد حسین مقیمی" در حاشیه آیین تودیع استاندار سابق تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ای که بر عهده من به عنوان یک خدمتگزار در استان تهران است اجرای برنامه های دولت در درجه اول می باشد که شامل؛ سیاست های کلی نظام، سند چشم انداز و برنامه ۵ ساله ششم و تصمیماتی که اعضای هیات دولت انخاذ می کنند؛ است و ما بایستی در استان تهران آنها را اجرایی کنیم.

مقیمی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی، معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی را دغدغه همه مسوولان و مردم در استان تهران دانست و افزود: حضور مردم در مسائل اجتماعی و فرهنگی و توجه به سازمان های مردم نهاد، توجه به حضور مردم در فعالیت های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و حمایت از همه اموری که مردم آمادگی حضور در آنها را دارند به خصوص در امور کار آفرینی و مباحث اقتصادی و بالا بردن سطح درآمدها و اشتغال و مسائلی که در استان تهران با آن دست به گریبان هستیم و چاره این دغدغه این است که باید از سرمایه گذاری های انجام شده بهتر استفاده کنیم.

وی بیان داشت: بالا بردن بهره وری از سیاست های کلی است که باید دنبال شود و ایجاد واحدهای تولیدی جدید هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی و راه اندازی واحدهایی که به هردلیل یا متوقف هستند و یا با کمبود تولید مواجه هستنذد جز اولویت های اولیه خواهند بود.

استاندار تهران با بیان اینکه توجه به دانشگاه ها و مراکز آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: آموزش عالی، آموزش و پرورش، بخش مربوط به بهداشت و درمان و سلامت مردم و از همه اینها مهم تر امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و انتظامی از اولویت های دیگر ما در استانداری تهران می باشد.

مقیمی در ادامه گفت: هر برنامه ای که در دولت های قبل توسط استاندار یا دستگاه های اجرایی آغاز شده باشد اولویت اول کار های ما است که به اتمام برسند و از وظایف ما این است که سرمایه گزاری های نیمه تمام را به نتیجه برسانیم، و اگر طرحی از توجیه افتاده باشد توسط کسانی که برای طرح توجیه آورده بودند کمک خواهیم گرفت و همه تلاش ما برای اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام است.

وی تصریح کرد: از همه سرمایه گزاران بخش خصوصی و دولتی و عمومی و تعاونی ها حمایت می کنیم که کارهای بزرگتری در استان شکل بگیرد .

استاندار تهران در پایان، گفت: در استان تهران به بررسی بحث محیط زیست، آلودگی، ترافیک و نیازهای عمومی مردم جز اولویت های اولیه است که با کمک همه دستگاه های اجرایی در شوراها، کمیته ها و کارگروه ها خواهیم پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار