رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس با اشاره به آغاز اجرای طرح "پایش سلامت"، گفت: در این برنامه سالمندان ۶۰ سال به بالا توسط پزشکان معتمد به ‌صورت رایگان چکاب می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "غلامرضا ابراهیمی"  اظهار داشت: متأسفانه افراد پس از افزایش سن و ورود به سنین سالمندی در برابر بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها ضعیف می‌شوند، که در همین راستا اطمینان از سلامت فیزیکی در این افراد می‌تواند از بسیاری مشکلات مهّم پیشگیری کند.

وی با اشاره به اجرای طرح«پایش سلامت» ویژه سالمندان در شهرستان قدس افزود: در این برنامه سالمندان 60 سال به بالا توسط پزشکان معتمد به ‌صورت رایگان چکاب می‌شوند، که امیدواریم با استفاده از نتایج این پایش بتوانیم الگوی سبک زندگی سالم را برای سالمندان تحت حمایت ترسیم کرده و خدمات مطلوب‌تری به این افراد ارائه کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس با تأکید بر اینکه سالمندان به توجه اطرافیان نیاز دارند تصریح کرد: این گنجینه‌های سراسر تجربه باید همانند سایر قشرها دارای منزلت اجتماعی، اعتبار و جایگاه باشند و همه باید در راستای تحقق این مهّم تلاش کنیم.

ابراهیمی عنوان کرد: بهزیستی به ‌عنوان یکی از متولیان کار در حوزه سالمندان سعی دارد تا با مشارکت جمعی، زمینه توانمندسازی سالمندان، حفظ جایگاه آنان در خانواده و جامعه، بهبود روش‌های زندگی و ارتقای کیفیت آن، ایجاد رضایت از زندگی در سالمندان از طریق ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی، درمانی و توان‌بخشی و حفظ و ارتقای سطح فعالیت‌های آن‌ها در جامعه را فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: سالمندان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه‌های خود از تاریخ 10 مهر تا 17 مهر همه‌روزه از ساعت 11 الی 13 به مرکز رایگان طرح پایش بهزیستی مراجعه و تست‌های چربی خون، فشارخون و دیابت را به‌صورت رایگان انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار