رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت مذهبی استان تهران، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 04 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید منصور مجد" ظهر امروز (چهار شنبه) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه برگزاری انتخابات پنجمین دوره فعالیت شورای هیأت مذهبی پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام علاقه مندان به شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران آغاز شده است.

مجد افزود: انتخابات پنجمین دوره فعالیت شوراهای هیأت مذهبی استان تهران در شهرستان ها و مناطق شهر تهران روز جمعه ۵ آبان سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به صورت همزمان در ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان به عضویت در شورای پنجم می توانند برای ثبت نام از ۱۱ تا ۲۵ مهر جاری با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و مجوز فعالیت هیأت خود به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، بیان داشت: شورای هیئات مذهبی یکی از تشکل های میان تخصصی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی است که برای سیاست گزاری و ارائه راه کار های اجرایی تخصصی در حوزه فعالیت هیأت های مذهبی و از طریق رأی گیری مستقیم از مسوولان هیأت ها، تشکیل می شود و گفتنی است که مدت فعالیت اعضای منتخب شورای هیأت مذهبی ۴ سال است و این عزیزان در این مدت تمام تلاش خود را جهت خدمت در این زمینه خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار