جهت حل مشکل کم آبی؛
فرماندار آغاجاری از صدور مجوز 250 متر حفاری به اداره آبفا جهت حل مشکل کم آبی منطقه چهار شهری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 07 October 2017
محمود عیدانی در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان، اظهارکرد: شهرستان آغاجاری در آمایش سرزمینی و توسعه پایدار شهری دارای نواقص و ایراداتی است که باعث تضعیف هماهنگی بین ادارات خدمات رسان، کاهش خدمت به مردم و موجب نارضایتی آنها می شود. 

وی افزود: تشکیل منظم جلسات کمیسیون حفاری نقش مهمی را در افزایش هماهنگی و حل مشکلات فی مابین ادارات خدمات‌رسان دارد که سبب کاهش مشکلات حاصل از حفاری‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود.

عیدانی در این جلسه از زحمات شهرداری، راهنمایی و رانندگی بخاطر همکاری با اداره گاز و فراهم کردن شرایط لازم جهت احداث خط لوله گاز در جاده ورودی آغاجاری  قدردانی کرد با و با اشاره به مشکل آب شرب اهالی منطقه چهار شهر آغاجاری گفت: پس از بررسی و پیگیری های لازم مشخص شد که برای حل این مشکل نیاز به 250 متر حفاری توسط اداره آب و فاضلاب است.

رئیس کمیسیون حفاری ادامه داد: انجام هرگونه عملیات حفاری گسترده، نیازمند اخذ مجوز از این کمیسیون خواهد بود و با توجه به اهمیت رفع مشکل کم آبی این منطقه از شهر آغاجاری، کمیسیون حفاری شهرستان مجوز 250 متر حفاری به اداره آبفا را جهت تقویت فشار آب در این منطقه صادر می کند.

فرماندار شهرستان آغاجاری تاکید کرد: البته ضروری است اداره آب و فاضلاب شهرستان قبل از آغاز عملیات حفاری، هماهنگی های لازم را با شهرداری و راهنمایی و رانندگی انجام دهد و به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به تجهیزات زیرزمینی سایر ادارات خدمات رسان از جمله گاز، مخابرات، برق، یک نسخه از نقشه و کروکی مسیر حفاری را برای این ادارات ارسال نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار