اعطا پس از جلسه محرمانه شورای شهر تهران مطرح کرد؛
سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: توجه جدی به شفافیت و سلامت اداری یکی از راهبردهای شورای پنجم است و به تبع، ما در اجرای این راهبردها از همکاری نهادها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی اعطا" پس از پایان جلسه محرمانه رییس و اعضای شورای شهر تهران اظهار داشت: یکی از سازوکارهای نظارتی کشور در 45 روز اخیر در زمان آغاز به کار رسمی شورای پنجم مکاتبات متعددی با طبقه‌بندی محرمانه با رییس شورا انجام داده بود.

وی تصریح کرد: به دلیل طبقه‌بندی نامه‌ها موضوعات مطرح شده در جلسه امروز (یکشنبه) با دقت موارد مورد بررسی قرار گرفت. 

سخنگوی شورای شهر تهران، بیان کرد: این مکاتبات دلسوزانه در دو حوزه مطرح شده بود که یکی در رابطه با نظام اداری دبیرخانه شورا و دیگری حوزه عملکردی شهرداری تهران و سازمان‌های وابسته به آن بود. 

وی ادامه داد: در این دو حوزه نامه‌ها تنظیم و به رییس شورای شهر تهران ارسال شده بود. 

اعطا بیان کرد: در جلسه امروز بعد از گفت‌وگو‌ها و تبادل نظر جمع‌بندی و تصمیم‌گیری این بود که به منظور ارتقای تعامل بین نهادهای نظارتی و بازرسی با حوزه مدیریت شهری با لحاظ کردن محدوده مسئولیت‌ها و اختیارات، طرفین در آینده نزدیک سرفصل‌های مطرح شده با رؤسا و متولیان این سازمان‌ها به اتفاق مورد بررسی قرار دهیم. 

وی گفت: در پایان بیان این نکته لازم است که توجه جدی به شفافیت و سلامت اداری یکی از راهبردهای شورای پنجم است و به تبع ما در اجرای این راهبردها از همکاری نهادها استفاده خواهیم کرد. 

شفافیت و سلامت اداری برنامه راهبردی شورای پنجم/ از همکاری نهادها استفاده خواهیم کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار