مدیرعامل پرسپولیس در نشست خبرى خود با اصحاب رسانه، گفت: قرارداد برانکو امسال تمام می شود و صحبت هایی را با بازیکنان و ایشان نیز داشتیم و زمینه هایی برای توافقات داشتیم.
کد خبر: ۵۰۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "على اکبر طاهرى" با دعوت از اصحاب رسانه به تشریح و پاسخگویى در خصوص حواشى اخیر این باشگاه اعم از محرومیت مهدى طارمى و ماجراى ریزه اسپور، شب نشینى بازیکنان در دوبى، تمدید قرارداد با بازیکنان و ... به صحبت پرداخت.
 
 در این مدت بازیکنان تعطیلی را پشت سر گذاشتند و با برنامه ای که آقای برانکو دادند، برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می شوند تا با برد در این دیدار، برای بازی با الهلال در مسقط اعزام شوند. یک مقدار آسیب دیدگی و بازیکن دو کارته داشتیم که این موضوع رفع شده است. دو بازیکن دیگر هم مشکل داشتند اما به من گفتند که به بازی می رسند. امیدواریم هر دو بازی را با برد به پایان برسانیم تا یک اتفاق خوبی رخ دهد.
 
پیگیر مسأله طارمی هستیم 

 باید در این موضوع رعایت طبقه بندی مطالب را داشته باشیم زیرا وکلا این مطالب را بررسی و مدیریت می کنند و پرونده را جلو می برند. دو مطلب در اینجا مطرح است؛ باشگاه و بازیکن. هر کدام نیز دو نوع رفتاری اعتراض و تعلیق به حکم داریم. ما وکیل خودمان را انتخاب کردیم که روی پرونده کار می کند. مدارک در حال ترجمه شدن است و به فیفا منتقل می شود. یک بخشی از کار تعلیق شدن حکم است و دیگری اعتراض حکم. اینکه ما بازیکن را برای حضور در ایران فریب دادیم، درست نیست و خود شما خبرنگاران در ماجرای کل این قضایا بودید اما اینکه آنها چگونه این نظر را آنجا جا انداختند، نا مشخص است و می خواهیم در دادگاه تجدید نظر به آن اعتراض کنیم. نکته امید بخش ما، گرفتن تعلیق حکم است. هم برای بازیکن و هم برای باشگاه زیرا با تعلیق حکم، طارمی می تواند در دیدار با الهلال حاضر شود و وضعیت پنجره های تعلیق شده ما مشخص شود. جریمه بر اساس حکم بر عهده بازیکن است و اگر باشگاه پرداخت کند، طلب ما از بازیکن می شود. تمام سعی و تلاش ما این است که همه هواداران خوشحال شوند. خیلی از صحنه ها کمک همه بوده و هیچکس نمی تواند بگوید تنها یک عامل نقش داشته است. ما دو سال پیش نایب قهرمان و فصل گذشته قهرمان لیگ شدیم و امسال نیز از ما این انتظار می رود که قهرمان شویم. اتفاقات نیز برای فوتبال است و گاهی بازیکنی آسیب می بند و برخی دو کارته می شوند. هواداران باید همچنان که پشتیبانی کردند، پشتیبان تیم خود باشند.
 
 
بیکار ننشسته ایم

ما بیکار نشستیم و به موقع خود، ورود می کنیم. امیدواریم که در این بحث تعلیق، بتوانیم کاری کنیم رای نهایی بعد از تعلیق صادر شود و در این مدت ممنوعیتی برای باشگاه و بازیکن ایجاد نشود. شما می توانید در CAS اعتراض کنید و در خواست داوری بدهید. این موضوع زمان می برد و افراد می توانند اسنادی را ارائه دهند. موضوع تعلیق فرق می کند و بخشی در دادگاه CAS است که می شود کاری انجام دهیم.
 

ما از انتهای فصل بحث تمدید قرارداد با برانکو را داشتیم. نه تنها برای برانکو بلکه برای بازیکنان نیز همین گونه است. با بازیکنان نیز جلسه می گذاریم. باید ترمیم تیم انجام شود. قرارداد برانکو امسال تمام می شود و صحبت هایی را با بازیکنان و ایشان نیز داشتیم و زمینه هایی برای توافقات داشتیم اما چند جلسه طول کشیده است. ما در اردوی عمان که رفتیم و برگشتیم، روز پنجشنبه یک جلسه داشتیم. یک فرآیند یک یا دو ماهه را پشت سر گذاشتیم.
 
شما اصولا باید در افق کاری خود اهداف بالا و عالی داشته باشید. اگر این کار را نکنید، خروجی کار خوب در نمی آید. ما می خواستیم در فینال جام باشگاه های جهان حضور داشته باشیم. من شخصا به برانکو خیلی اعتقاد دارم. ما در ارکان باشگاه و هیات مدیره این موضوعات را مطرح می کنیم و نظر غالب نیز ماندن آقای برانکو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار