سخنگوی شورای صنفی نمایش، جدیدترین فیلم‌هایی را که در سینماها نمایش داده می‌شوند را معرفی کرد.
کد خبر: ۵۰۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 09 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره مصوبات جلسه ۱۷ مهرماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: فیلم «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی از روز چهارشنبه (۱۹ مهرماه) به جای فیلم «نگار» در گروه «زندگی» نمایش داده می‌شود و فیلم «حقه‌باز دم‌دراز» به کارگردانی علیرضا محمودزاده (اثری موزیکال و عروسکی) هم به جای «تابستان داغ» در گروه ماندانا اکران خواهد شد.

او افزود: فیلم «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از همین تاریخ در گروه آزاد اکران می‌شود و «رقص پا» هم به کارگردانی مزدک میرعابدینی از سوم آبان‌ماه در گروه آزاد به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، فیلم «خانه دختر» یکی از فیلم‌هایی است که در جشنواره فجر دو سال قبل نمایش داده شد، اما از اکران آن جلویگری به عمل آمد تا سازندگان این فیلم برای دریافت مجوز مجبور به تغییرات در بخش‌هایی از فیلم خود شدند.

این فیلم به نویسندگی پرویز شهبازی، با بازی حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، امیر علی نبویان، نسیم ادبی، پردیس احمدیه، نادر فلاح و رویا تیموریان ساخته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مرتضی قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

فیلم «خفه‌گی» به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی هم سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال خوبی هم روبرو شد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و الناز شاکردوست و نویدمحمدزاده ایفاگر نقش‌های اصلی آن هستند. در کنار این دو، پولاد کیمیایی، ماهایا پطروسیان و پردیس احمدیه نیز حضور دارند.

در خلاصه فیلم «رقص پا» هم آمده است:‌ محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر، ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا به همراه همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه ای مناسب و کنجی آرام غیر ممکن به نظر می رسد. کودکی در راه است. در این فیلم مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمیدرضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی از جمله بازیگران هستند.

در فیلم موزیکال «حقه‌باز دم‌دراز» هم که داستانش قصه‌ای درباره عروسک‌های عمو پیرداد است که از خانه می‌گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند، بازیگرانی همچون سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی و مریم شاه‌ولی بازی کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار