سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از پخش سری جدید برنامه تلویزیونی "رویایت را آزاد انتخاب کن" از امشب (17 مهر) قبل از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک تهران،" صالح اسکندری" با اعلام خبر پخش سری جدید برنامه تلویزیونی "رویایت را آزاد انتخاب کن" از شبکه یک سیما، گفت: در سری جدید این برنامه که هر شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، ظرفیت‌های جدیدی از توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این برنامه تلویزیونی به موضوعاتی مانند ظرفیت‌های مدارس سازمان سما در دانشگاه آزاد اسلامی، پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه استادان و اعضای هیات علمی معارف اسلامی و همچنین توانمندی‌های رسانه‌ای دانشگاه خواهد پرداخت، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از طریق این دست برنامه‌ها، جامعه را بیش از گذشته با ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی آشنا کنیم.

مسوول امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: این دانشگاه بدون اینکه یک ریال هزینه به بودجه عمومی کشور تحمیل کند، توانسته حدود ۴۰ درصد از بار آموزش عالی را به دوش بکشد و این دستاورد بزرگی است.

اسکندری با تاکید بر برنامه‌های گسترده دوره مدیریتی جدید این دانشگاه با حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر برای تعالی و ارتقای نقش و جایگاه دانشگاه آزاد در جامعه علمی کشور، گفت: مطمئنم آینده روشنی پیش‌روی دانشگاه آزاد اسلامی است و این دانشگاه در شکل‌گیری تمدن‌ اسلامی به عنوان آرمان انقلاب اسلامی به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نقش ویژه و محوری خود را ایفا خواهد کرد‌.

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی

منبع: ایسکانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار