سرپرست وزارت نیرو از انجام مذاکرات با نخست وزیر ارمنستان در زمینه توسعه روابط میان دو کشور در زمینه صنعت آب و برق، خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار خوب دو کشور در زمینه صنعت آب و برق، امیدواریم که بتوانیم میزان این روابط را گسترش دهیم.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 10 October 2017
به‌گزارش تابناک تهران، "ستار محمودی" امروز (سه شنبه) در دیدار با "کارن کاراپتیان" ضمن اشاره به لزوم همکاری‌های بیشتر میان دو کشور در زمینه آب و برق، اظهار داشت: روابط دوستانه دو کشور در زمینه صنعت آب و برق از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است و در حال حاضر پیمانکاران زیادی از کشورمان در این صنعت در حال کار بر روی پروژه‌های ارمنستان هستند.

وی تصریح کرد: در این نشست با نخست وزیر ارمنستان در مورد تسهیل در کار پیمانکاران ایرانی و حمایت بیشتر از آن‌ها صحبت شد و خوشبختانه ایشان نیز قول مساعد همکاری دادند.

محمودی اظهار داشت: همچنین صحبت‌هایی نیز در زمینه پاکسازی رودخانه ارس از زهاب‌های ناشی از ورود ضایعات کارخانه مس ارمنستان صورت گرفت و قرار شد که در این زمینه نیز اقدامات موثرتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: همچنین در یکی این نشست مقرر شد سفیران دو کشور کارگروه‌ها و کمیسیون‌هایی جهت تسهیل روابط دو کشور در بخش‌های گوناگون تشکیل دهند که می‌تواند در تعمیق روابط دو کشور تأثیرگذار باشد.

وی افزود: وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان نیز به عنوان روسای کمیسیون اقتصادی دو کشور باید برنامه‌های مشخصی را جهت تعمیق روابط اقتصادی دو کشور در زمینه‌های مختلف مشخص و پیگیری کنند.


مذاکرات ایران و ارمنستان در زمینه توسعه صنعت آب و برق دو کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار