اصلاحیه مصوبه مربوط به اعطای جایزه خوش حسابی با قید یک فوریت به کمیسیون برنامه بودجه ارسال شد.
کد خبر: ۵۰۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک تهران، موضوع اصلاحیه مجوز تقسیط و اخذ مطالبات شهرداری تهران لایحه ای بود که با قید دو فوریت وارد دستور دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران شد که به مجوز اجرای جایزه خوش حسابی در مقطعی خاص اختصاص داشت.

محسن هاشمی در خصوص ورود این دستور جلسه به صحن شورای شهر، تصریح کرد: شهردار تهران این لایحه را با قید دو فوریت به شورا ارائه کرد که به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد که به دلیل عدم ارائه نظر از سوی کمیسیون مرتبط این طرح برای تصویب در صحن شورای شهر تهران ارائه شد.

"مرتضی الویری" رییس کمیسیون برنامه و بودجه در مقام مخالف این طرح، اظهار داشت: بررسی این طرح هیچ نیازی به قید دو فوریت نداشته و با توجه به اینکه زمان لازم وجود دارد می توان آن را به صورت یک فوریت بررسی کرد.

"شهربانو امانی" که به عنوان عضو موافق با تصویب دو فوریت سخن می گفت، اظهار داشت: امروز چالش های جدی پیش روی شهردار قرار دارد و برای حل آنها تعامل شورای شهر با شهردار ضروری است.

وی اظهار داشت: شهرداری با گرفتن این مصوبه با توجه به فرهنگ حاکم بر کشور می تواند مطالبات خود را وصول کند و امیدوارم با رای دادن به این موضوع به شهردار فرصت استفاده از این موقعیت را بدهیم.

"محمد سالاری" دیگر عضوی بود که در مخالفت با این لایحه سخن گفت و تاکید کرد: روح این مصوبه با موضوعات مورد تاکید در دوره جدید مغایرت دارد به گونه ای که جدی ترین مخالفت ما با تثبیت های خلاف با مقررات موجود همچون مقررات ملی ساختمان بود و این مصوبه اجازه تثبیت این تخلفات را فراهم می آورد.

در نهایت این لایحه دو فوریتی با قید یک فوریت برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار