فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک که در بطری جاساز شده بود در شرق این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 10 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سردار عبدالرضا ناظری" در این باره، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی با شناسایی باندی که اقدام به قاچاق ماده مخدر تریاک از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به تهران بزرگ و توزیع در سطح شهرستان ورامین می‌کرد موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات فنی و گسترده اطلاعاتی دریافتند این باند قصد انتقال یک محموله سنگین به استان تهران و توابع را دارد که با هماهنگی با مقام قضایی و کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی موردنظر توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو تعداد 109 قوطی 500 گرمی تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند گفت: 58 کیلو و 400 گرم ماده مخدر کشف شده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ناظری در پایان بیان کرد: مبارزه بی‌امان و مستمر پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه‌کن شدن این معضل بزرگ اجتماعی ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار