استاندار تهران، احکام شهرداران لواسان، حسن‌آباد و جوادآباد را صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک تهران، در حکم محمد حسین مقیمی خطاب به علی حیدریان، شهردار لواسان آمده است :

بنا به صورتجلسه شماره یک مورخ ۱۳۹۶/۶/۹ شورای اسلامی شهر لواسان و در اجرای تبصره(۳) ذیل بند(۱) ماده(۸۰) قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم به سمت شهردار لواسان منصوب می شوید.

محمد حسین مقیمی، همچنین در حکم، محسن تاجیک، خطاب به وی آورده است:

بنا به صورتجلسه شماره ۱۲۳۰ مورخ ۱۳۹۶/۶/۶ شورای اسلامی شهر حسن آباد و در اجرای تبصره(۳) ذیل بند(۱) ماده(۸۰) قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم به سمت شهردار حسن آباد منصوب می شوید.

استاندار تهران در حکم، علیرضا سلیم خانیان نیز خطاب به وی آورده است:

بنا به صورتجلسه شماره دو مورخ ۱۳۹۶/۶/۲ شورای اسلامی شهر جوادآباد و در اجرای تبصره(۳) ذیل بند(۱) ماده(۸۰) قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، به موجب این حکم به سمت شهردار حسن آباد منصوب می شوید.

در این احکام بر جدیت، اهتمام و بهره گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها، سازمان ها و شورای اسلامی شهر و اتخاذ تدابیر اجرایی و موثر در جهت ارتقاء هرچه بیشتر خدمات رسانی به شهروندان، هم راستا با برنامه های دولت تدبیر و امید در حیطه وظایف قانونی شهرداران تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، علی حیدریان، پیش از این و در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ورامین، به عنوان شهردار این شهر منصوب شده بود.

محسن تاجیک، نیز پیش از این شهردار شمشک بوده است.

شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات است.

حسن‌آباد نیز یکی از شهرهای جنوبی استان تهران و مرکز بخش فشاپویه شهرستان ری و در فاصله ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) است.

شهر جواد آباد، مرکز بخش جوادآباد در شهرستان ورامین در جنوب تهران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار