معاون فنی مديركل دفتر فنی و پشتيباني توزيع شركت توانير، گفت: لازم است زمينه حضور تمام شركت های توزيع نيروی برق كشور در نشست های هم انديشي بهره برداری شركت های توزيع نيروی برق فراهم شود.
کد خبر: ۵۰۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 12 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجيد برنگي" در آيين اختتاميه ششمين نشست هم انديشي بهره برداری شركت هاي توزيع نيروی برق غرب و شمالغرب كه در اروميه برگزار شد، اظهار داشت: نشست های هم انديشي بهره برداری شركت هاي توزيع نيروي برق اگر در قالب ملي برگزار شود زمينه ای را فراهم خواهد آورد تا تمام استان ها از تجربيات هم بهره مند شوند.

وي با بيان اينكه برگزاری چنين نشست هاي هم انديشی، برای تبادل تجربيات فراهم آورده است، تصريح كرد: لازم است زمينه حضور تمام شركت های توزيع نيروی برق كشور در چنين نشست های هم انديشي فراهم شود.

معاون فني مديركل دفتر فني و پشتيباني توزيع شركت توانير، گفت: با توجه به اهداف تعيين شده كارگروه مميزی يكپارچه صنعت برق در حوزه سازمان جهت اجرای مميزی و ارزيابي در صنعت برق تشكيل شده است و در اين خصوص تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت.

دبير اجرايی ششمين نشست هم انديشي بهره برداری شركت هاي توزيع نيروی برق غرب و شمالغرب كشور نيز با بيان اينكه 128 پيشنهاد برگزاری كارگاه براي اين همايش از استان های مذكور ارسال شده بود، افزود: از بين اين 15 عنوان كارگاهی برای برگزاری به صورت شفاهي انتخاب و 15 عنوان نيز به صورت پوستر ارائه شد.

"نجات الله علي نژاد" افزود: از بين مقاله های ارائه شده سه شركت توزيع نيروی برق كرمانشاه، دانشگاه اروميه و توزيع برق آذربايجان غربي به ترتيب به عنوان استان ها وارائه دهندگان مقالات برتر انتخاب و معرفی شدند.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه جنبي دستاوردهای برتر بهره وری توزيع با حضور 37 شركت از كشور، گفت: در اين نمايشگاه كه به مدت سه روز داير شد سه شركت بخش خصوصی و دولتي به عنوان غرفه های برتر انتخاب و معرفي شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار