ورزش3:کاپیتان تراکتورسازی اعلام کرد ماجرای چاقوکشی در رختکن یک شوخی بوده که برخی افراد بزرگش کرده اند.
کد خبر: ۵۰۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 13 October 2017
 مهدی کیانی در پایان دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی جم درباره تساوی این مسابقه عنوان کرد: ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم؛ اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم؛ اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم؛ اما خداراشکر جبران کردیم و شرمنده هواداران نشدیم.


وی درباره ماجرای درگیری‌اش با عارف آغاسی که به چاقو کشی منجر شده و حاشیه های زیادی را ایجاد کرده، بیان کرد: این حرف‌ها شایعه سازی برای تراکتورسازی است. من نمی‌دانم چه کسی این موضوع را به بیرون درز داده است. ما همه از یک خانواده هستیم. یک شوخی در رختکن داشتیم که اتفاق کوچکی بود؛ اما برخی آن را بزرگ کردند.


کیانی در پایان افزود: ما همه با هم برادر هستیم. عارف آغاسی نیز برادر کوچکتر من است. هیچ مشکلی نداریم و آنهایی که یک شوخی را بزرگ کردند، می‌خواهند به تیم ما ضربه بزنند؛ اما بدانید که تراکتور با این چیزها کوچک نمی‌شود.
 
 
 هواداران تراکتورسازی خواهان شفاف‌سازی یحیی

برخی هواداران تراکتورسازی در پایان دیدار با پارس جنوبی خواهان شفاف‌سازی ماجرای رختکن از طرف سرمربی شدند.
 ماجرای شوخی مهدی کیانی با عارف آغاسی که به چاقوکشی در رختکن منجر شده بود، امروز سر وصدای زیادی کرده است. در حالی که خیلی‌ها انتظار داشتند امروز یحیی گل‌محمدی در نشست خبری درباره این اتفاق توضیح بدهد؛ اما تحریم این نشست توسط خبرنگاران به دلیل تاخیر یحیی در ورود مانع از این امر شد.

به همین خاطر هنگام ترک ورزشگاه توسط گل‌محمدی برخی هواداران به سمت او رفتند از سرمربی تراکتورسازی خواستند برای پایان دادن به شایعات درباره ماجرای درگیری مهدی کیانی با عارف آغاسی شفاف سازی و در صورت لزوم با خاطیان برخورد کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :