صبح امروز صورت گرفت؛
معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز(شنبه) به منظور شرکت در جلسه شورای عالی اداری و افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی به استان آذربایجان شرقی، سفر کرد.
کد خبر: ۵۰۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 14 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "اسحاق جهانگیری" در بدو ورود به شهر تبریز و در جمع خبرنگاران، گفت: هدف از این سفر عرض ادب و احترام به مردم بزرگوار آذربایجان شرقی به ویژه مردم بزرگ تبریز و نیز گفتگو با مسوولان استان برای پیگیری و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در آذربایجان شرقی است.

وی افزود: در این سفر همچنین چندین طرح مهم تکمیل شده از جمله طرح فولاد میانه افتتاح خواهد شد تا زنجیره تولید فولاد در کشور کامل شود.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به افتتاح دو بیمارستان در شهرهای سراب و هریس، اظهار داشت: افتتاح این بیمارستان‌ها گامی مهم در زمینه ارایه خدمات به مردم و توسعه برنامه‌های درمانی و خدماتی در استان آذربایجان شرقی و گام مهمی در جهت ارایه خدمات به مردم استان تلقی می‌شود.

جهانگیری که مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان آذربایجان شرقی قرار گرفته بود از افتتاح چندین طرح دیگر توسط وزرای همراه خبر داد و تصریح کرد: بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری در خصوص مباحث مدیریتی به ویژه بحث اقتصاد و اقتصاد مقاومتی بحث و گفت‌وگو خواهم کردم.

معاون اول رییس‌جمهور را در این سفر وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد/ در این سفر، طرح فولاد میانه افتتاح خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار