کد خبر: ۵۰۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 15 October 2017
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت: تاکنون، برانکو با مدیرعامل باشگاه در خصوص تمدید قراردادش جلساتی برگزار کرده است و هر دو طرف، توافقاتی در خصوص ادامه همکاری داشته اند.

"پندار خمارلو" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص شرایط مهدی طارمی و احتمال حضور او در بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، گفت: پرونده طارمی یک پرونده حقوقی است و به همین علت زمان بر است و بایستی منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه نهایی آن، چه می شود.

وی افزود: بنابر این در حال حاضر نمی توان در خصوص محرمیت و یا لغو محرومیت طارمی، بصورت قطعی نظر داد ولی در این پرونده احتمال همه چیز وجود دارد و شاید محرومیت وی لغو شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اعزام بازیکنان پرسپولیس به امارات، گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت 4 بعداز ظهر امروز(یکشنبه) راهی عمان می شوند. 

خمارلو تصریح کرد: "علی اکبر طاهری" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این سفر سرخ پوشان را همراهی می کند. 

در جلسات آینده تکلیف تمدید قرارداد برانکو مشخص خواهد شد 

مدیر راوبط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط بازیکنان تیم پرسپولیس و روحیه آنان، گفت: خوشبختانه، بازیکنان در شرایط روحی و بدنی خوبی قرار دارند و امیدواریم که در بازی مقابل تیم الهلال عربستان، شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان تیم پرسپولیس باشیم.

خمارلو افزود: بازیکنان پرسپولیس در بازی روز پنج شنبه(20 مهرماه) در بازی مقابل فولاد خوزستان، عملکرد خوبی داشتند و با نتیجه خوبی که کسب کردند؛ شرایط روحی آنها بهتر شده و این در عملکرد آنها در بازی مقابل الهلال، موثر خواهد بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا سید جلال حسینی در بازی مقابل تیم الهلال عربستان، بازی خواهد کرد؟ گفت: دوران مصدومیت حسینی، تمام شده است و وی در حال حاضر در شرایط بدنی خوبی قرار دارد و در بازی مقابل الهلال عربستان، در ترکیب تیم پرسپولیس قرار خواهد گرفت. 

خمارلو در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که "جعفر کاشانی" گفته بودند که پرسپولیس به تفکر جدید نیاز دارند و آیا این عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با تمدید قرارداد برانکو مخالف است؟ بیان کرد: این نظر جعفر کاشانی نبوده که پرسپولیس به تفکر جدید نیاز دارد و سخنان ایشان توسط رسانه ها درست بیان نشده بود.

وی در خصوص تمدید قرارداد برانکو با تیم پرسپولیس، اظهار داشت: تاکنون، برانکو با مدیرعامل باشگاه در خصوص تمدید قراردادش جلساتی برگزار کرده است و هر دو طرف، توافقاتی در خصوص ادامه همکاری داشته اند. 

خمارلو در پایان بیان کرد: هر دو طرف، در خصوص ادامه همکاری نظرات مثبتی دارند و در جلسات آینده، تکلیف نهایی شدن قرارداد برانکو با پرسپولیس مشخص خواهد شد. 


برانکو برای تمدید قراردادش با باشگاه توافقاتی داشته است/ حسینی در مقابل الهلال بازی خواهد کرد/ سخنان کاشانی درست بیان نشده بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار