صبح امروز (یکشنبه) با حضور رییس پلیس پایتخت از خدمات ۱۰ ساله سردار محمدیان در پلیس آگاهی تهران بزرگ تجلیل شد و سردار محمدیان با حکم فرمانده ناجا به سمت فرمانده انتظامی البرز منصوب شد.
کد خبر: ۵۰۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 15 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "عباسعلی محمدیان" رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: بنده از سال ۸۶ در پلیس آگاهی ۱۲۳ ماه خدمت کردم این همان گذر عمرمان است که به چشم بر هم زدنی می گذرد. از بدو حضورم وضعیت موجود و نحوه کار را مورد مطالعه قرار دادیم.

رییس سایق پلیس آگاهی پایتخت، بیان کرد: با شرایط موجود خیلی سخت و تاثیر ذار نبود بخواهیم تحولی ایجاد بشود باید یک رویکرد جدیدی را اتخاذ می کردیم تا بتوانیم هم با باندهای تبهکاری مقابله کنیم و هم بتوانیم آمار را کاهش دهیم. از این رو پیشنهاد اقدامات اطلاعاتی درباره جرایم سازمان یافته را در دستور کار قرار دادیم معتقد بودیم که باندهای مجرمانه تهران که به صورت غده سرطانی هستند را باید یک جا بیرون بیاوریم.

وی افزود: این تغییرات شروع شد و الحمد الله احساس می کنیم بعد از دو سال یک اشراف نسبی بر روی جرم و مجرمین پیدا شد و بهره آن هم به پلیس رسید و هم کمک حال دستگاه قضا شده است. 

محمدیان ادامه داد: به لطف خدا هم اکنون همکاری خوبی بین پلیس و دستگاه قضا ایجاد شده است. با اقدامات پیش دستانه پلیس و همکاری خوب همکارانم در پلیس اگاهی موفق شدیم بسیاری از نقشه های انجام سرقت های مسلحانه و اوباشی گری در پایتخت را قبل از وقوع جرم در نطفه خفه کنیم. 

رییس سایق پلیس آگاهی پایتخت، افزود: من صرفا سخنگوی مجموعه پلیس آگاهی بودم و همه تلاش ها مرهون جان فشانی های همکارانی بود که شاید هیچ وقت اسمی از آنها برده نشود. اما تلاش آنها بسیار قابل تقدیر است.

سردارمحمدیان گفت: امیدوارم تلاش های من و همکارانم در پلیس آگاهی باعث بالا رفتن احساس امنیت و پایداری امنیت در تهران بزرگ باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار