کد خبر: ۵۰۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 16 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،به منظور تجلیل از خانم فاطمه راستی بانوی خیّر و واقف یزدی ساکن تهران از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر فاضلی مدیر عامل جامعه خیّرین حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، مرضیه سادات نقیب القراء مشاور امور بانوان حوزه خواهران یزد با حضور در منزل این بانوی نیکوکار از وی و خانواده اش تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی در این دیدار به ویژگی‌های  اقدام خداپسندانه خانم راستی پرداخت و از  اقبال خیّرین برای مشارکت در امر توسعه حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی حوزه‌های علمیه خواهران در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق دورافتاده، بسیاری از اقشاری که از نزدیک شاهد تأثیر این نهاد دینی و مردمی هستند، به مشارکت در توسعه آن علاقه نشان می‌دهند.

 فاطمه راستی که پیش از این زمینی را به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع در شهرستان تفت، وقف حوزه علمیه خواهران استان یزد کرده بود؛ در حضور مهمانانی که از حوزه علمیه خواهران برای تقدیر از وی به منزلش آمده بودند؛ دو قطعه زمین دیگر نیز برای فروش و هزینه ساخت زمین وقفی تفت، اهدا کرد.

این گزارش می افزاید: دو قطعه زمین اهدایی شامل 190 مترمربع مسکونی در شهرستان فیروزکوه و بیش از هزار مترمربع هم در کلاردشت مازندران قرار دارد که بنا به توصیه بانی پس از فروش صرف احداث مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد در تفت و یا مقادیری از آن صرف نشر اخلاق، فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) خواهد شد.

برپایه این گزارش، نماینده ای از سوی خانم راستی  در تمام مراحل فروش و صرف هزینه‌های حاصل از فروش این دو قطعه زمین نظارت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار