تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در رده های سنی جوانان و بزرگسالان امروز (سه شنبه) در رقابت های قهرمانی آسیا در چین در دو رشته کانو و کایاک موفق به کسب یک طلا، 4 نقره و 6 برنز شدند.
کد خبر: ۵۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 17 October 2017
به گزارش تابناک تهران، در ادامه رقابت های قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا فینال مواد مختلف رشته های کانو و کایاک برگزار شد و محمد نبی رضایی به مدال طلای کانو یک نفره 1000 متر جوانان دست یافت.

در کانو یک نفره 1000 متر مردان بزرگسالان کیا اسکندانی به مقام چهارم رسید.

در کانو چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان در رده سنی بزرگسالان تیم ایران با ترکیب مهسا کهنسال، آتنا رئوفی، فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی چهارم شدند و در کانو تک نفره ٢٠٠ متر مردان در رده سنی بزرگسالان عادل مجللی به مدال نقره رسید.

پریسا محمدزاده و فرانک چشمه در کانو دو نفره ٥٠٠ متر بانوان در رده سنی جوانان صاحب مدال برنز شدند و در کانو چهار نفره 1000 متر مردان بزرگسالان تیم ایران با ترکیب محمدنبی رضایی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و علی اجاقی چهارم شد.

در رشته کایاک یک نفره 1000 متر مردان (بزرگسالان) علی آقامیرزایی به مدال برنز رسید و ابوالفضل درجزی در همین ماده و در رده سنی جوانان به مدال نقره دست یافت.

در کایاک دو نفره ٥٠٠ متر بانوان و در رده بزرگسالان مونا ابراهیمی و گلناز غضنفریان ششم شدند و در رده جوانان راسپینا قویدل و نرجس کارگرپور نقره گرفتند.

در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر مردان در رده سنی جوانان شایان مافی ششم شد.

در کایاک چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان در رده بزرگسالان تیم ایران با ترکیب مونا ابراهیمی، گلناز غضنفریان، هدیه کاظمی و آرزو حکیمی بر سکوی سوم آسیا ایستادند و در همین رشته و در مسافت 1000 متر مردان تیم ایران با ترکیب امین بوداغی، امید احمدی، صادق زمانی و محمدطاهر حسینی افشار چهارم شد و تیم جوانان با ترکیب ابوالفضل درجزی، تارخ طالبی، امیر رضا خوانساری و محمدرضا صیادمومن سوم شدند.

در کایاک دو نفره ٢٠٠ متر مردان و در رده جوانان تیم ایران با ترکیب ابوالفضل درجزی و شایان مافی چهارم و در رده بزرگسال با ترکیب امین بوداغی و پیمان قویدل ششم شدند. 

در کایاک تک نفره ٥٠٠ متر بانوان در رده سنی بزرگسال هدیه کاظمی به مدال نقره دست یافت و الناز شفیعیان در رده جوانان سوم شد.

در کایاک چهار نفره 1000 متر بانوان بزرگسالان، تیم ایران با ترکیب مونا ابراهیمی، گلناز غضنفریان، هدیه کاظمی و آرزو حکیمی سوم شد.

رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا امروز با ادامه مسابقات فینال در شانگهای کشور چین دنبال می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار