کد خبر: ۵۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 18 October 2017
پرسپولیس که با شایستگی تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا آمد در این مرحله قربانی مشکلاتی شد که موجب دل آزاردگی میلیون ها هوادار شد و مدیریت باشگاه هم در این زمینه بی تقصیر نیست.

به گزارش تابناک تهران، تیم فوتبال پرسپولیس از زمانی که برنکو هدایت آن را به دست گرفته است؛ شرایط مناسبی پیدا کرده و توانسته است که بازی های خوبی را به نمایش بگذارد و این موضوع رضایت هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

البته نبایستی، این را فراموش کنیم در همین زمانی که برانکو هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را به دست گرفته است، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرده است و با این اوصاف از خودش عملکردی مناسبی بر جای گذاشته است.

پرسپولیس که با شایستگی، تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خودش را بالا کشیده بود؛ در این مرحله با مشکلات جدی تری و حاشیه های فراوانی روبرو شد که بر روحیه و عملکرد بازیکنان این تیم تأثیرات منفی ای گذاشت و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس در بازی رفت با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه شود و بازی را به این تیم با نتیجه سنگین 4 بر 0 واگذار کند.

درک این موضوع چندان آسان نیست که چرا بایستی به یک باره، مشکلاتی برای پرسپولیس در آستانه بازی رفت با الهلال عربستان بوجود بیاید که باعث شود شیرازه تیم از هم بپاشد؛ محرومیت مهدی طارمی در آستانه بازی با الهلال و حتی شایعاتی مبنی بر این که بازیکنان پرسپولیس در شب قبل از بازی با الهلال در دیدار رفت به خارج از هتل محل اقامت خود رفته اند و تا نیمه های شب به هتل بر نگشته اند؛ دلایلی شد که هواداران بیشتر از گذشته، نگران تیم محبوبشان شوند و در این بین، بیشترین لطمه را همین هواداران متحمل می شوند.

حال، موضوع قلیان کشیدن بازیکنان و عدم توانایی آنها در بازی زمین در اثر استعمال دخانیات، موضوع جدیدی است که بر نگرانی هواداران افزوده است و معلوم نیست که مدیریت باشگاه پرسپولیس چرا به این موضوعات ورود پیدا نمی کند و با بازیکنان خاطی برخورد نمی کند؟!

بازیکنان پرسپولیس و مدیریت باشگاه بایستی این را به خوبی درک کنند که این تیم از پُر طرفدارترین باشگاه های آسیا است و با هزینه بیت المال اداره می شود و همین موضوع بایستی موجب شود که بازیکنان و مدیریت باشگاه احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند و با تمام توان خود برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

شب گذشته (سه شنبه شب) پرسپولیس نتوانست که در بازی برگشت مقابل الهلال، پیروز مسابقه شود و موجب ناراحتی و دل آزاردگی میلیون هوادار شدند؛ جالب این است که بازیکنی که قضیه قلیان کشیدن او به گوش همه هواداران رسیده است در بازی شب گذشته در زمین حضور داشت و شاهد بازی بی کیفیتی از وی بودیم و به قول گزارشگر بازی از وی نام و نشانی در زمین نبود.

امیدواریم که مدیریت باشگاه و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به موضوع حاشیه ای بازیکنان ورود پیدا کند و اگر این موضوع صحت دارد و به استعمال قلیان و دخانیات می پردازند؛ با آنها برخورد جدی شود تا این چنین موجب نگرانی و آزاردگی میلیون ها هوادار نشوند و به اعتبار فوتبال ایران در بازی های برون مرزی لطمه نزنند. 


آیا پرسپولیس دچار بازیکن سالاری شده است؟! / دود قلیان در چشم هواداران رفت/ مدیریت باشگاه به مسائل حاشیه ای بازیکنان ورود پیدا کند


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
تحریف در کاریکاتور. از شما بعیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار