معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا، گفت: با اصلاح و تغییر مصوبه هیات دولت، الزام تولیدکنندگان خودروهای پرمصرف داخلی به اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده، لغو شد.
کد خبر: ۵۱۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 18 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ روحی" با اعلام این خبر گفت: هیات وزیران در جلسه ١٨.٥.١٣٩٦ مصوب کرده بود که تولید و شماره‌گذاری سواری‌های داخلی که مصرف سوخت آنها در ١٠٠ کیلومتر پیمایش ٨،٥ لیتر و بیشتر است مشروط به اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده است.

وی ادامه داد: این مصوبه با درج در روزنامه رسمی مورخ ٤.٦.١٣٩٦ ، با سیر مراحل قانونی از ٢٠ شهریور ١٣٩٦ ضمن اطلاع رسانی مجدد توسط پلیس به شرکت های تولیدکننده خودرو، اجرایی شد. لیکن در حال حاضر، برابر مصوبه اخیر هیات محترم دولت که در عصر چهارشنبه ٢٦.٧.٩٦ به پلیس اعلام شد، موضوع مشروط کردن شماره گذاری خودروهای داخلی با مصرف ۸،۵ لیتر و بیشتر از ١٠٠ کیلومتر پیمایش حذف شد.  

روحی در ادامه گفت: این موضوع شامل خودروهای پُر مصرف تیگو ٥، آریزو ٥، ام وی ام x٣٣، جک s٥، لیفان ٨٢٠، سوزوکی گراند ویتارا، هایما s٧ و s ٦ و BYD می شد که مراتب حذف این شرط، جهت استحضار هم وطنان اطلاع رسانی می شود و پلیس از امروز نسبت به شماره گذاری خودروهای مذکور مطابق روال گذشته اقدام می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار